Neuvola- ja ultrakuulumiset

Joo kyllä oli hoitajatkin tänään ihmeissään lääkärin sanoista ja oli tosi pahoillaan ja sanoi kyllä ymmärtävänsä erittäin hyvin mun huolen ja oli sitä mieltä että lääkärin olisi kyllä ainakin sanansa pitänyt valita toisin.
 
Neuvola:

13.9 roach (39+2)
20.9. Sun89

Ultra:

6.9 haaveilija31(radi-kontrolli 39+6)

Neuvolassa käyty (37+6) Kaikki hyvin, sf 32 (sentin noussut kahden viikon takaisesta). Raivotarjonta säilynyt mutta pää ei ole vielä kiinnittynyt. Seuraava aika onkin päivää ennen laskettua. Neuvolatäti varasi vielä varmuuden vuoksi uuden ajan senkin jälkeen. Toivottavasti ois tänään ollut viimeinen reissu.
 
Neuvola:

13.9 roach (39+2)
20.9. Sun89
14.9 Piemo

Ultra:

6.9 haaveilija31(radi-kontrolli 39+6)

Neuvolassa käyty tänään 37+6. Mulla paineet nousussa, mutta ihan ok kuitenkin vielä. Virtsan protskut ok. Mun syke taas 121, herkästi nousee nykyään jälleen. Sf 35. Tasaisesti käyrällä menee. Vauvan syke 150-160.

Kaikenlaisia loppuajan oireita meikäläisellä. Väsyttää, närästää, huonoa oloa, lantio ja alaselkä särkee ja jomottelee, alapää napsuu kivuliaasti, maha arka, peräpää sattuu, huimaa, korvat ja nenä tukossa varsinkin iltaisin, hengästyttää, sormet varsinkin turvonneet ja kipeät ja lisäksi ne puutuu herkästi, supistelee aika tujakasti, mulla on kokoajan kuuma!, aivot on ihan pullamössöä... mitäs vielä? No, mutta muuten kuuluu hyvää. :grin

Jännää on myös se, että normaalisti olen ihan vauvojen perään ja heti ottamassa pieniä syliin jne jne. Nyt raskauden aikana ja varsinkin tässä loppupuolella mua ei kiinnosta yhtäääääään toisten vauvat ja lapset... ei tippaakaan... hassua...

Oon koittanut itse kokeilla vauvan päätä enkä ole sitä tuntenut. Nyt terkkari kokeili ja sanoi, että siellä se on laskeutuneena eikä kovin liikukkaan enää. Käski myös mun kokeilla siinä maatessani. Ja siellähän se tuntui!!! Lähtöuomissaan! Hui! :wideyed:
 
Muokattu viimeksi:
Eilen neuvola (rv 39+6), kaikki hyvin. Sf mitta 33. Vauva laskeutunut paremmin kuin kaksi viikkoa sitten mutta ei oikein vieläkään kiinnittynyt (höh), joten synnytyksestä ei todellakaan vielä tietoa. Ensi viikolla vielä yksi aika ja jos ei siihen mennessä ole tullut niin seuraava aika onkin yliaikakontrolli. Toivottavasti niin pitkälle ei tartte kärvistellä! Tulis jo!
 
Sun89 mun vauvat ei oo koskaan kiinnittynyt ennen synnnytystä. Nyt tämä kuopus oli alhaalla mutta ei kiinnittynyt kun päästiin sairaalaan ja olin 4-5cm auki siinä vaiheessa. Eli turhaan murehdit kiinnittymisiä [emoji4]
 
40+0 neuvolassa kaikki kunnossa. Yliaikakontrolli synnärille viikon päähän, syntyisi nyt vaikka sitä ennen :)
 
Sun89 mun vauvat ei oo koskaan kiinnittynyt ennen synnnytystä. Nyt tämä kuopus oli alhaalla mutta ei kiinnittynyt kun päästiin sairaalaan ja olin 4-5cm auki siinä vaiheessa. Eli turhaan murehdit kiinnittymisiä [emoji4]

No vauva olisi mennyt mukavasti varmaankin yliaikaiseksi ellei lapsivedet olisi hulahtaneet ja streptokokkitesti ollut positiivinen, minkä takia synnytys täytyi käynnistää infektioriskin takia. Kyllä se sieltä sitten lähti laskeutumaan, kiinnittyi ja tuli raivotarjonnassa ulos :)
 
Takaisin
Top