Neuvola:
13.9 roach (39+2)
20.9. Sun89
14.9 Piemo
Ultra:
6.9 haaveilija31(radi-kontrolli 39+6)
Neuvolassa käyty tänään 37+6. Mulla paineet nousussa, mutta ihan ok kuitenkin vielä. Virtsan protskut ok. Mun syke taas 121, herkästi nousee nykyään jälleen. Sf 35. Tasaisesti käyrällä menee. Vauvan syke 150-160.
Kaikenlaisia loppuajan oireita meikäläisellä. Väsyttää, närästää, huonoa oloa, lantio ja alaselkä särkee ja jomottelee, alapää napsuu kivuliaasti, maha arka, peräpää sattuu, huimaa, korvat ja nenä tukossa varsinkin iltaisin, hengästyttää, sormet varsinkin turvonneet ja kipeät ja lisäksi ne puutuu herkästi, supistelee aika tujakasti, mulla on kokoajan kuuma!, aivot on ihan pullamössöä... mitäs vielä? No, mutta muuten kuuluu hyvää.
Jännää on myös se, että normaalisti olen ihan vauvojen perään ja heti ottamassa pieniä syliin jne jne. Nyt raskauden aikana ja varsinkin tässä loppupuolella mua ei kiinnosta yhtäääääään toisten vauvat ja lapset... ei tippaakaan... hassua...
Oon koittanut itse kokeilla vauvan päätä enkä ole sitä tuntenut. Nyt terkkari kokeili ja sanoi, että siellä se on laskeutuneena eikä kovin liikukkaan enää. Käski myös mun kokeilla siinä maatessani. Ja siellähän se tuntui!!! Lähtöuomissaan! Hui!