Neuvola- ja ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elaffy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä olenkin sitten meistä viimeinen ultrattava huomenna, klo 13 on aika. Kiva että aamupäivällä ehkä jo saa muilta kuulla uutisia! :)

Täällä ois eka neuvola aika ens vkon pe eli 27.1. :)

Pikkasen kyllä hirvittää ja yritän ajatella kaikkea muuta...Tosin kyllähän nää neljä poikaa tässä kotona saa ajan kulumaan ja ajatukset muualle.
Vanhin täyttää ens kuussa 10v eli on 3lk:lla ja erityislapsi,joten koulu ym haastavaa.
Toiseksi vanhin 4v 6kk ja sellanen äitin pikku apulainen vaikkakin ihana uhma meneillään...
Ja sitten nää meidän melkein kaksoset; toinen 1v1kk ja toinen 2v 2pvää :D ihana parivaljakko <3 nuorin oppi pari vkoa sitten kävelemään ja pitämään puolensa lelujen suhteen niin aikas hauskaa seurattavaa :) (10.5kk ikäeroa näillä samana vuonna syntyneillä)
Ja enkelivauva mielessä ja matkassa mukana koko ajan <3

Sofia90, mulla on huomenna aika Lahdessa artessa 9.30-10.00, saatetaan siis törmätä käytävällä jos sullakin on aika siellä :)
Vähän jännittää kyllä. Mä en tiiä miksi, mutta mulla on alusta lähtien ollu sellainen tunne ettei kaikki oo hyvin. Pahoinvoiva olen joka päivä aamusta iltaan eli oireita on, mutta en jotenki pääse eroon tästä tunteesta. Sen takia haluan käydä. Ja sunnuntaina on kuopuksen 1v synttärit niin voi sukulaisille näyttää kuvaa pikkusesta :Heartred

Ansku84, teillä riittääkin kotona hulinaa! :D
Nyt meinaa pikkasen alkaa jännittämään iltapäivän ultra. Menen sinne yksin kun mies ei töiltään kerkeä, toivottavasti ei yksin tarvitse ottaa huonoja uutisia vastaan :(

Kaikki hyvin täällä <3 Alkio vastasi täysin samoja päiviä kuin arvelinkin eli 6+6 ja laskettu aika pysyy samana 9.9.17.
Sydän sykki vimmatusti ja mittaa Nakilla on 9,21mm
Niin huojentunut fiilis :)

@ Pikkukalhu Olitkohan se sinä joka tulit siinä käytävällä vastaan miehen ja lapsen kanssa? <3 Miten meni teillä?

Liitteet

• Nakki6+6.jpg
    Nakki6+6.jpg
    96.1 KB · Katsottu: 87
:Heartred:wav pieni papu löyty, oli kasvanut hienosti. 7+1 oli nyt viikkoja ja mittaa pienellä 10,33mm :love7 eli ekan ultran mukaan mennään kasvussa, ovis ollut myöhemmin ja plussan sain hyvin aikaisin.
Uusi LA 7.9 :Heartred

Niin helpottunut, tutki tarkkaan kaiken. Sydän sykki n.160 nopeudella. Kaikki aivan kuin pitää, meidän rakas pieni :Heartred

Liitteet

• _20170120_105752.JPG
    _20170120_105752.JPG
    573.2 KB · Katsottu: 91
Onnea kaikille hyvistä ultra kuulumisista. :)
Huoh, maanantaina vasta ultra naistenpolilla kun olis 7+4. Pitkä vkl edessä, mieskin viel "lähes" toisel puolel maailmaa.

Superhyvä juttu, että tuli molemmille vain hyviä uutisia sofia90 ja haaveilija31 :love017

Täälläkin käyty aamupäivällä ultrassa, tuloksena "normaali varhaisraskauden uä-löydös" :love7
Loppuun saakka (ikuisena pessimistinä) uskoin ettei sieltä mitään löydy, mutta onneksi kuitenkin löytyi ja kaikki oli hyvin!
Viikkoja nyt ultran mukaan 6+1 ja LA 14.9. :hello2
Iiiih, mä olen ihan pakahtua!
Onnea kaikille muillekin tänään ihania uutisia saaneille!!! :Heartred

PS. Tuonne varsinais-suomen lääkäripalvelun ultraan oli ihan koko perhe tervetullut, kuulemma siellä kaikki muutkin aina porukalla :happy: Muutenkin loistava paikka, ihana lääkäri ja edullinen käynti! Lisäksi sieltä sai DVD:n mukaan :Heartpink

Ihania kuvia täällä :Heartbigred

Itseäni nauratti sen jälkeen kun neuvola-ajan tilasin, vastasi joku muutaman viikon päästä eläkkeelle jäävä terveydenhoitaja joka taisi olla jo niin eläke fiiliksissä ettei kysynyt kaikkia niitä asioita joita yleensä pitäisi laughing4

Ihania ultrakuulumisia! Voi kun sais itse yhtä hyviä uutisia ensi viikolla. Mulla ultra 25.1 ja silloin suunnilleen 7+2. Mies ei pääse mukaan kun on työreissulla. Ei malttaisi millään odottaa. Kivaa viikonloppua kaikille!

Neuvola:

23.1 elaffy
23.1 LillaE
23.1 Sinna_4
24.1. milmiina
25.1 Piijjaa
25.1. saini
25.1 Anne-li
25.1. Kalkkuna
26.1 Julianna
26.1 pullanmurunen
26.1 Irpula