Vilijonkka, Espoossa ei ainakaan tehdä synnytystapa-arviointeja ollenkaan, ellei ilmene jotain erityistä syytä, kuten se perätila, tms. Ei edes ensisynnyttäjille. Itse neuvolassa siitä kyselin ja olin ihan kummissaan, että eikö kukaan halua tsekata, että miltä näyttää
Mut ei... Ennen tehtiin olikse nyt alle 156 cm pituisille, mutta nekin on jääneet pois kun on todettu, että suurimmalla osalla sujuu ongelmitta (...vai onko ihan säästösyitä? Ken tietää...
)
Mulle laitettiin lähete kokoarvioon (onneksi!) viime lääkärikäynnillä, radi-diagnoosin vuoksi . Itselle ainakin tuli helpotuksen tunne, että tietää sitten vähän etukäteen, mitä on tulossa (vaikkei ne nyt aina näytä ihan paikkaansa pitävän)....:)
Mut ei... Ennen tehtiin olikse nyt alle 156 cm pituisille, mutta nekin on jääneet pois kun on todettu, että suurimmalla osalla sujuu ongelmitta (...vai onko ihan säästösyitä? Ken tietää... Mulle laitettiin lähete kokoarvioon (onneksi!) viime lääkärikäynnillä, radi-diagnoosin vuoksi . Itselle ainakin tuli helpotuksen tunne, että tietää sitten vähän etukäteen, mitä on tulossa (vaikkei ne nyt aina näytä ihan paikkaansa pitävän)....:)