Neuvola - ja ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Anskunen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä vasta nyt eka neuvola takana! Ja eka ultra vasta 17.6 :/ ikuisuuden saa vielä odottaa ja eivät suostuneet sydänääniä kuuntelemaan vaikka miehen kans kovasti koitettiin suostutella sitä siihen :/ damn..

Mites Mindis se yksityinen? Itsellä ainakin helpotti näitä pelkoja kun näki pienen sydämmen siinä ruudulla pomppimassa. Toki voihan se meidän pienen sydän vielä lakata hyppimästä, mutta ainakin nyt on paljon rennompi oli, uskallettiin jo kertoa sisaruksillekin :)

Eikiko mun mies on nii vahvasti sitä mieltä että odotetaan. Kait pelottaa se että näkee ensin pienen ja sitten käyki niin että menee kesken :/ jospa sitä malttais odottaa. Hurjan pitkältä ajalta vaan tuntuu!! :O
Ihana kun uskalsitte jo kertoa ihanan uutisen <3

Torstaina käytii ekaa kertaa neuvolas, sillon oli 9+6, ei ultrannu mutta kuunteli sydänäänet <3 177 kertaa minuutissa, ja saatii kuunnella monta minuuttia, meinas tulla tippa linssiin <3 löytyki sydänäänet tosi helposti, meni pari sekunttia nii alko kuulumaan ja neuvolatätiki oli että kuuluuhan täältä ja lujaa kuuluukin! :D

Osaako joku sanoa saako ultraan ottaa mukaan 2v lasta? :o hoitajat kiven alla ja päiväkoti ei tietenkään ole perjantaina auki :(

Joo ei lapsia jotta ultraajalla on työrauha. Ja on aina vaikeempaa selittää äidille jos kaikki ei olekkaan hyvin kun lapsi on paikalla.

Mulla on nt-ultra huomenna ja iltapäivään asti pitäisi malttaa odottaa :D jännittää jo nyt...

Mulla vain perus tarkastus ultra huomenna, mutta parempi sekin kuin ei mitään. :)

Varmaan se ilman lapsia kehotus tarkottaa isompia lapsia jotka ymmärtää enemmän ja kauhistuu jos joutuuki alakautta ultraan..

Jos mies lähtee nii se voi kattoo isomman perään ja tarvittaessa poistuu huoneesta. Jos yksin meet nii tietty hankalampi..

Meillä kolmas(neljäs) ultra perjantaina ja päädyttiin ratkaisuun ettei oteta lisätutkimusta(vastaa Suomen nt-ultraa). Otetaan sitten rakenneultrassa kaikki tarvittava tieto.

Jouduin menemään sairaalan päivystykseen rajuoireisen ruokamyrkytyksen vuoksi ja siellä tutkivat tosi hyvin tilanteen ja ultrasivatkin vielä varmuudeksi. Lääkäri oli ihanan rauhallinen mun kanssa vaikka hoitaja huikkasi ovesta, että salissa valmistelevat sektiota, että tuu heti kun ehdit.. Mahamatkustajan sydän pomppi ja kaikki oli kohdussa hyvin :)

Takaisin