Pahoittelut keskenmenon kokeneille (tiedän niin tunteen

) tsemppiä jatkoon!! Ja onnittelut hyvistä ultrakuulumisista sellaisille, jotka ovat niitä jo saaneet :)
Itse olen tänne kirjoittelun kanssa viettänyt hiljaiseloa, kun ei aiemman kokemuksen perusteella oikein uskalla luottaa että tuolla masussa ois jotain eloa. Opiskelu ja meidän maatilan työt myös pitäneet kiireisenä. Jospa sitten aktivoidun enemmän, jos ultrassa näen sykkeen ja muutenkin kaikki ok. Kovasti olen teidän juttuja täällä kuitenkin taustalla lueskellut :)
Tänään varasin siis varhaisultran yksityiselle, aika olisi 6.5 jolloin viikkoja laskujeni mukaan pitäisi olla aika tarkkaan 7. Olisi kiva sitten äitienpäivänä antaa omalle äidille kaikkien aikojen äitienpäivälahja kertomalla pienestä, jos ultrassa kaikki hyvin (olisi ensimmäinen lapsenlapsi hänelle

).
Neuvolaan ajattelin varmaan huomenna soitella aikaa tai tämän viikon aikana kuitenkin. Tänään aamulla clearblue digital näytti raskaana 2-3, niin kuin viikkojen mukaan kuuluukin. Ei varmaan kannattaisi enää testailla, mutta on kuitenkin mukava saada jotain osviittaa siitä, että hormoonit ovat edes nousussa vaikkei se mitään takaakaan

Pitäisi vaan yrittää uskaltaa luottaa, että siellä tällä kertaa on vahva pieni sykkeen kera