Vauvan näkeminen ultrassa onkin parasta siinä että joutuu jatkuvasti juoksemaan kontrolleissa
Maksoihan tuo 4D aika messevästi, mutta ehkä se parisataa euroa kaksi kertaa elämän aikana on kuitenkin ihan kohtuullinen kustannus suhteutettuna moneen muuhun useammin toistuvaan menoon. Itselleni ja miehelle oli kuitenkin tärkeä ja tunteikas kokemus
Niin ja tällä kertaa itse asiassa sain kela-korvauksen 4D:stä, kun siinä tarkastettiin samalla lapsiveden määrä, ja se laskettiin siis lääketieteellisistä syistä tehtäväksi ultraksi kun kerran veden ylimäärä oli jo tiedossa ja se on tila jota pitää seurata. Että himpun halvemmalla päästiin kuitenkin.
Niin ja tällä kertaa itse asiassa sain kela-korvauksen 4D:stä, kun siinä tarkastettiin samalla lapsiveden määrä, ja se laskettiin siis lääketieteellisistä syistä tehtäväksi ultraksi kun kerran veden ylimäärä oli jo tiedossa ja se on tila jota pitää seurata. Että himpun halvemmalla päästiin kuitenkin.

mulle se lääkäri sano et on ihan normaali kokoinen viikkoihin nähden. Ja tuumasi vain että tällä onkin aika pitkät jalat, ihmekkös tuo kun ollaan molemmat yli 175cm.