Neuvola- ja ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elaffy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sain varattua ajan np-ultraan. Sinne mennään 26.11 ja viikkoja kasassa pitäisi olla silloin 12+0. Ainoa ongelma nyt on, että ainoa aamuaika oli tuolloin ja minulla olisi ollut neuvola samaan aikaan. Täytyy siirtää neuvolan aikaa, kun se oli ylimääräinen käynti, että voidaan kuunnella sydänäänet. ♥

Meillä on maanantaina neuvola lääkäri ja ultra ja sit 28.11 Np-ultra. :) ihana päästä taas katsomaan että pikkuisilla kaikki kunnossa. :)

Ultrassa käyty ja pettymyksen ja suuren epätiedon kanssa kotiin. Löyty pelkkä ruskuaispussi, vastaa viikkoja 5+0, ei sikiötä. Ens torstaina uus yritys.
Mua oksettaa, vituttaa ja itkettää. :'(

:( pahoittelut kaikille huonoja uutisia kohdanneille.

Tosta seulonnasta kysyin jo aiemmin ja me ollaan siis menossa.

Pahoittelut kaikille ikäviä uutisia saaneille:Heartred

Minun täytyy kans varata se sokerirasitus viikoille 12-16 ja sit ilmeisesti uudelleen vielä siinä viikon 25 jälkeen...
Eilen töissä oli pakko kurkata ulralla masuun ja hienosti pikku sydän siellä läpätti:) :Heartred Huomenna siis tasan 9+0

Neuvola paperit ja iha ok käynti. En tykänny kamalan hirveästi siitä tädistä. Mut ei voi mitää.

Mutta sellainen kysymys. Kauan teillä on eka neuvola kestäny?

Mulla se oli äsken ja kesti 2h 10min!!! Mulle oli sanottu alle tunnin juttu. Joopa joo. 2h vierähti et huhuh.

ImageUploadedByVau Foorumi1414657194.647817.jpg

Voimia mimi :(
Mä tulin just neuvolasta, oli oikein mukava neuvolantäti, hyvillä mielin tulin neuvolasta. Mieskin oli ihan fiiliksissä mukana. Kävin tarvittavissa verikokeissa ja seuraava käynti oiskin sitten sairaalanpuolella. Np ultraan oli tarkotus mennä vkolla 13, mutta kaksosraskauden takia aikastetaan, odottelen nyt aikaa sinne. Viime viikolla ar ultrassa kävin ja siellä pikkumuruset jo hieman liikku. Sydänääniä ei vielä ilmeisesti ekaneuvolassa kuunnella, mulla ei ainakaan. Sokerirasitukseen joudun jossain vaiheessa, sukurasituksen takia.

Np-ultraan mennään kaksosten kanssa. Veriseuloista terkka sanoi, että ei kannata mennä, kun eivät anna luotettavaa tulosta. Jätetään ne siis väliin.

Meillä kyllä np-ultra on ihan normaaliin aikaan, eikä puhuttu mitään, että pitäisi aiemmin mennä. Aikaa toimenpiteeseen varattiin vain tuplasti.

Minulle varattiin ylimääräinen neuvola, että voidaan kuunnella sydänäänet ennen rv 15 neuvolaa. Joudun siirtämään vain sen aikaa, kun menee nyt päällekkäin ultran kanssa..

Voi ei, mimi :( näitä ikäviä uutisia on aina niin inhottava lukea :/

Mulla kesti se eka neuvola noin puolitoista tuntia, meni kyl aika nopeasti.

Onko kaikki muut saanu ton meille tulee vauva-opuksen? Meille sanottiin et on tullu joku uus juttu, sääntö(?) et noit ei anneta enää neuvolaan vaan ne täytyy netistä käydä sit lukemas. O_o

Mä käsitin et meillä päin olis se eka ultra ja np-ultra samalla kertaa? Onkohan sekin joku säästöjuttu? :(

Me osallistutaan mut sitä verikoettahan ei voi ottaa mut siis niskapoimu ultrassa käydään. :) pitäsköhän itellä soittaa ja kysyä että passaako se aika edelleen kun onki kaks kaveria matkassa. Kun varattu siis ihan normi aika siihen np-ultraan.

Voimia kaikille huonoja uutisia saaneille.

Me osallistutaan myös Np- ultraan tuplien kanssa. :) Aika on varattuna Naistenklinikalle 21.11. Meille kerrottiin myös neuvolassa että niitä kirjoja (vau-kirja) ei enää jaeta, kuin ne mitä on jäljellä. Oltaisiin saatu mitta ei otettu, kun samat tiedot siinä kun vau:n sovelluksessa minkä saa puhelimeen.

Pahoitteluni Mimi! :sad001

Timantti, meillä np-ultra on yhtäkuin ensimmäinen kunnan tarjooma ultra. Jos ei osallistu seulontoihin eka ultra voi olla sitten jo aikaisemmin, mutta seulontaa varten np on mitattava viikoilla 11-13 (muistaakseni). Sitten rakenneultra onkin seuraava ja viimeinen (ja sekin vain seulontoihin osallistuville) n rv 20-22.

Me osallistutaan seulontoihin, kahden viikon päästä verikokeet siihen liittyen.

Jetsoni: Meillä np-ultraan varattu normiaika (30min) ja rakenneultraan tupla-aika (1-2h).

Mulle tarjottiin vain vau-opusta neuvolasta, mutta en ottanut kun esikoisen jäljiltä vielä sama tallessa. Nyt ei edes tarjottu liberon(?) raskausopusta, meille tulee vauva-lestistä (luin sen viimeksi netistä jo ennen ekaa neuvolaa) tai DVD:tä, mitkä sain viimeksi.

Mulla ensimmäinen nl aika vasta 18.11. eli rv 9+3. Ensiviikolla perussairauden takia lääkärille muutenkin niin halusivat sitten siihen samaan äpoli ajan. Ensi viikolla siis sinne katsomaan josko siellä se vakoilija saataisiin näköpiiriin. Ekaa nl aikaa varatessa minulle ainakin terkkatäti sanoi että varaa aikaa n. kaksi tuntia tälle ensimmäiselle käynnille kun on aina tosi paljon asiaa käytävänä läpi. ImanMaria eii kai se tavatonta siis ole että jos ekalla käynnillä on menny aikaa enemmänkin :)

Takaisin