Neuvola- ja ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elaffy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuplaonnet elaffy, huippuu! :) Mie sain äkkiseltään päähän että kolme kaksosraskautta ois tässä porukassa, onks sit kuitenkin jo neljä? VAUTSI!

Meillä mies tulis kyllä neuvolaan jos pääsis, mutta päivätöissä ja yleensä jossain vähän kauempana niin ei niitä viitti alkaa järkkäilee. Tosin nyt seuraava eli toinen neuvolakäynti yritetään hoitaa niin että pääsee, kun on kuulemma joku semmonen perheen yhteisestä hyvinvoinnista kyse, että kaikki ois mukana. Th kuitenki sano että ei tää poikkee mitenkään sun viime raskaudesta, että jos mies ei pääse niin sit ei pääse. Varasin nyt sit kuitenkin iltapäivän myöhäsimmän ajan että jos mies sattuis olee konttorilla hommissa, niin mahollisesti kerkeis mukaan. Muksu mulla kulkee siellä mukana kuitenkin :) Tuota ekaa ultraa oon kyllä miettiny että mitä ihmettä keksis syyksi mummolle, että tarvitaan lapsenvahtia arkipäivänä virka-aikana... kun siis ei myö ikinä tarvita lapsenvahtia mihinkään! Mikä on se syy että mies lähtee töistä kesken päivän ja myö joudutaan menee yhessä johonkin?

Minä ajattelin sanoa isovanhemmille ekan ultran aikaan, että mulla suuhygienisti aika ja mieshän olis tietenkin olevinaan töissä. Esim lääkäriaika aiheuttais liikaa kysymyksiä, enkä halua valehdella koko ajan lisää valheen päälle.

Elaffy onnea kaksosista! :) Ja paljon tosiaan on kaksois raskauksia,vielä 8päivää ja pääsen itsekkin ultraan! Jospa sieltä edes yksi sydän ääni löytyisi oman lisäksi :p

Onnea kaksosista elaffy!
Mieki niin haluisin kaksoset :) itse olen myös identtinen kaksonen nii on aina ollu kaveri xD huomenna ultra ja viikkoja on sillo 8+.
Jännittää kovasti

Oho, noin monta tuplaa :D Onnea niistä kuitenkin! :) Ite ensisijaisesti toivon, että on vain yksi vauva tuloillaan, eiköhän kahen alle 1,5-vuotiaan kanssa ole sitten ihan tarpeeksi haastetta ;)

Kirjoitinkohan tänne vai jollekin muulle, että mulla on se alkuraskauden ultra 18.11. eli "ihan kohta" :) Sit näkee, onko jotain tai monta kappaletta.

Ainiin, meinaako kaikki osallistua yhdistelmäseulaan (niskapoimu-ultraääneen + verikokeisiin) ? Me osallistutaan, niin tehtiin viimeksikin.

MammaMaria, minä en ilmeisesti pääse, kun on nuo kaksoset nyt tulossa. Ultraan pääsee, mutta ei verikokeisiin. Olisin kyllä mennyt, jos olisi ollut mahdollista. :)

Elaffy!! Onnea!!

Me mennään verikokeeseen ja niskaturvotusseulantaan saatiin esite siitäkin... Kun eihän noissa oo mitää riskiä lapselle...

Eka neuvola ohi. Yllätyksenä tuli et seuraava neuvolantädin aika on vasta joulun alla.... Mullekin neuvolakorttiin merkattiin 9+0 ja la:ksi 1.6 vaikka oikeesti se 7.6 on lähempänä totuutta... Kun on pitkä kierto. Seuraava käynti on joku perheen laajennettu terveyskäynti saa nähä pääsisikö mies sinne, epäilen et ei. Paino oli inaansa laskenu, hemppa hyvä 139!! Jee! Esitteitä tuli mukaan myös!!Ja sairaslomaa varten en saanu tälle päivälle lääkärinaikaa vaan huomenna aamusta vasta hoitajan aika työterveyteen :BangHead mitä sekin muka voi tehä? Kun kotona makaan sängyssä tai sohvalla ja jo neuvolassa tuli heikko olo...

Onnea tuplauutisista <3 <3 Mahtavaa! Se olisi kyllä aikamoista,hetki varmasti menisi ennenkuin sen itselleen sisästäisi jos siellä näkyisikin kaksi yhden sijaan :D

Mä en innoltani ees tajunnut varata semmoista neuvola-aikaa johon mieskin pääsisi :D Varasin vaan niin miten itselle käy. Mies kyllä sanoi ettei haittaa,ultraan haluaa kyllä tulla :)

Voi mahtis miten paljo kaksosia! Onnea kaikille jotka ootte jo ultrassa käyneet! :) ite täälä viel kärvistelen pitkään, ens viikolla vasta eka neuvola, töissä Huijasin että hammaslääkäri. Tuntuu ihan pahalta valehdella mut pakkohan se o ku en halua sitä vielä julkistaa, vaikka näin unta että kerroin jo töissä...musta tuntuu että ne aavistaa jotain ku ei ollu mitää ongelmaa et jos lähtisin aikasemmin jne :D

Huiiii kolme päivää ultraan, pian on siis torstai :D meinaan mennä verikokeeseen ja nt-ultraan, en keksi yhtäkään hyvää syytä miks jättäisin menemättä, kävin esikoisenkin aikana :)

mekin käydään noi seulat.

mua jännitti ihan hulluna että olis enemmän ku yks sikiö,koska tää on hormonihoitojen tulos.onneks ei ollu :)

Mekin käydään noi seulat.

Tänään eka neuvola. Oli tosi mukava neuvolatäti. Paljon lippuja mukaan ja huomenna varaan sitten ultra-ajan! Sanos et voi vaikka kolmen viikon päähän sen ottaa :) mut seuraava neuvola vasta 6vkon päästä, tuntuu et siihen vasta ikuisuus on⚓

Ihanaa, kaksosia lisää! <3 Olisipa ihana itsellekin, mutta kunhan nyt yksi olisi siellä missä pitää. Eka neuvola vasta ens viikon torstaina, jos siellä vielä mitään vahvistusta saa.
Meillä mies oli parilla ekalla neuvolakäynnillä mukana ensimmäisessä raskaudessa. Ultrissa myös. Nyt yrittää lähinnä noihin isompiin ultriin päästä mukaan. Voikohan nt-ultraan ottaa tota 1-vuotiasta mukaan jos isänsä pitää erossa piuhoista..? Muistelen että siihen saattoi olla jotain kieltoja. Jos on, niin pitänee yrittää saada sellaista aikaa että poika voi olla päiväkodissa.
Ja seuloihin olen ajatellut myös jälleen osallistua, kun hoituu verikokeella.

Onnea Ellafy. :) meitä kaksos masuja on nyt neljä paria. :) ihana saada vertaistukee ja jakaa tuntoja toisten kaksosten odottajien kanssa. :)

Me mennään siihen seula ultraan mutta verikokeisiin ei kun sitä tosiaan ei kaksos raskauksista voida ottaa. :)

Kukas on se neljäs? Sinä, minä, Murunen ja.. kuka tunnustaa? :)

Ihmettelin kaverin kanssa lieviä oireitani. Enkä kyllä ikinä ainakaan niiden perusteella olisi voinut uskoa, että kaksoset tulossa! Onneksi ylihuomenna on se neuvola. Pääsee pommittamaan terkkaa kysymyksillä. En tiedä monikkoraskaudesta yhtään mitään.

Takaisin