Neuvola- ja ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elaffy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
TiinuLiinu-, määkin odotan töihinpaluuta juurikin tuosta syystä, että pääsis itse kurkkimaan :D esikoistakin kurkittiin työkaverin kanssa usemman kerran!

Mun täytyis vielä ens viikko malttaa odottaa varhaisultraa. Saa sitten toivon mukaan selvyyden missä mennään. :)

Neuvola 24.10. (rv 7+2), siellä varattaneen ultra-aika. Omien laskelmien perusteella ultran pitäis olla marraskuun lopulla.

Onnea Cherry, onpa kiva kuulla, että kaikki on hyvin :) Itse muuten sain tänään ne pahoinvointirannekkeet, ne auttaa. Elimistö ei oo enää niin perso ruuan perään eikä oo pahemmin yököttäny iltapäivän aikana. Isompi testi alkaa aikalailla tasan 16.00 ja kestää 18.00 asti. Jos ranneke estää senkin pahoinvoinnin, niin oon enemmän ku onnellinen.

Lorenzia, kiitos! Et usko miten helpottunut olen :)

Vitsi pitäiskö munkin hommata nuo rannekkeet. Nyt kun töissä tää mun raskaus tiedetään niin voisin niitä sieläkin käyttää..

Mulla oli tänään ensimmäinen neuvola. Viikkoja siis 5+3 ja kolme ultraa sovittiin suoraan. Eka on jo 23.10 sillo rv 6+6 ja sit ihan perus neuvola lääkäri rv 8+3 ja sit nt ultra. Siirryin suoraan äippäpolille sit seurantaan kun viimeksi oli vaikea raskaus. :) No pääseepähän useemmin katselemaan pikkusta. :)

Sain varattua tänään neuvolan. Tai itseasias mulla on pelkkä ultra 30.10, sillon pitäis olla viikkoja 6+6 :) Sain siis ar-ultran kesäisen km takia. Ultran jälkeen sovitaan vasta eka neukku joka on sit 8-9viikoilla :)

Minä en ole vielä soitellut neuvola-aikoja, mutta aloin nyt näitä teidän juttuja lukiessani miettimään, että oliskohan se kuitenkin jo aika. Nyt siis vasta 4+5 menossa, joten ihan alkutekijöissään. Kuitenkaan ei voi tietää miten niitä aikoja olis iltapäiville tarjolla - töistä kun en tämän takia haluaisi vielä pyytää vapaata. Ja sinne ultraan odottelen myös pääsyä, että näkee onko siellä joku ihan oikeasti. :) Mullakin tulossa tiiviimpi seuranta äippäpolilla, johtuen mm. raskausajan diabeteksestä ja istukan vajaatoiminnasta ensimmäisessä raskaudessa.

Lingo, en minäkään oo vielä soitellut aikaa. Huomenna ajattelin soitella kun saan tehtyä varmistustestin aamupissasta. Kun tuo plussa pärähti testiin maanantaina keskellä päivää :D

Täällä siis menossa 4+4 (muistaakseni) ja toivon pääseväni ultraan ennen sitä nt-ultraan kun viimeksi km oli epäily kohdunulkoisesta ja sanoivat et pääsisin kunnan puolella rv7 ultraan. Tiedä sitten :) Kai se huomenna neuvolaan soittaessa selviää.

Mulla olis eka ultra tasan viikon päästä. Jospa tää aika menis nopiasti. :) pääsis näkemään onko pikku kaverilla kaikki kunnossa. :)

Täällä jännitystä ultraan jäljellä 10 päivää. :)

Minäkin sain varailtua ajan tutulle neuvolatädille. Kolmen viikon odotus ensimmäiselle käynnille, silloin 8+0. Siitä vielä vajaat 3 viikkoa nlalääkärille. Lupaili kuitenkin, että ultraakin voitais kokeilla terkkarin taitojen varauksella (eli ettei välttämättä saa mitään näkymään). Ensimmäisessä raskaudessa ei saatu ekalla kerralla sydänääniä kuuluviin, mutta kyllähän ne sieltä myöhemmin löytyi.

Takaisin