Se ipana on sellanen et ku saa ne tunnukset ni se on vähä niinku sairaalaa ja synnytystä varten semmonen esitietolomake mihin tullee omat ja miehen tiedot ja sairaudet, lääkitykset yms yms. Sit siihen pitää laittaa hätäkastetta varten (jos sen tarvittaessa haluaa) sekä tytön että pojan nimi. Sitte synnytystä varten voi kirjotella toiveita siihen. Varmaan monet saa paperisena jonkun ton tyylisen version mut sitte ku sen koneella tallentaa ni se siirtyy suoraan sairaalan tietokantaan, mulla oysiin. Niin ne siellä näkee suoraan mun nuo jutut koneelta eikä tartte alkaa niitten papereitten kans pellaamaan. Ihan kätevää. Siinä ohjelmassa saa myös otettua käyttöö sähkösen äitiyskortin jos haluaa, jos ottaa ni sitten neuvolassaki kaikki arvot sun muut merkataan suoraan sinne ohjelmaan. Mä oon ite tuossa niin vanhanaikanen et mielummin kannan mukana sitä neuvolakorttia :) ja sitte ku mulla niin paljo äippäpolin käyntejä ja sit neuvolan ni minusta on selkeempää ku saa kaikki maholliset siihen paperiseen korttiin :)