Neuvola- ja ultrakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja sannnnna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla tänään eka ultra, viikkoja 13+3 :) kotidopplerilla kuuntelin sydänääniä viikko sitten, en saanut kuulumaan. Hiukan huolestuttaa, mut esikoista kun ootan ja viikkoja aikas vähän, niin luotan siihen etten oo vaan osannu oikeen tehä sitä :D jännittää ja ahistaa, pelkään tosi paljon et löytyy turvotusta! Iltapäivällä selviää!

Mun ultra-aika on vasta klo 14.. ei oikein työnteosta tuu mitään, teen kotoapäin tämän päivän, ajatukset ihan jossain muualla kuin työasioissa..

Heippa. Uudessa ultrassa käyty ja tilanne pysyny samana. :( Oli eri lääkäri nyt ja sanoi et tilanne näyttää todella pahalta. Koko sikiön ympärillä turvotusta. Keskeytys paperit faksattiin tänään ja päätös pitäisi tulla 2-3 pvän päästä niin sitten tietää keskeytyksen ajankohdan paremmin mutta veikkaan että voisin jo perjantaina päästä. Mitä nopeemmin niin sitä parempi.

Toivottavasti muut saatte parempia uutisia ja tsemppiä!

Kiitos kaikille! Ikänä ei voi tietää mitä elämä tuo tullessaan ja kenelle ja nyt se osui mun kohdalle tämä huono tuuri :(

Mammaksi86: tosi surullista! Paljon voimia tulevaan.. Mut minkä takia sikiön kromosomeja ei tutkita nyt alkuraskaudessa? :confused: :(

Tuli kyllä niin paha mieli mammaksin puolesta.
Voimia tulevaan. <3

Täälläkin paha mieli Mammaksi86:n puolesta. Ei tuommoista soisi kyllä kenellekään. Kovasti voimia jatkoon!

Takaisin