Emildes
Jostain jotain jo tietävä
Heippa taas! Mä kävin tämän viikon maanantaina ekalla neuvolakäynnillä, jossa täyteltiin papereita ja juteltiin mukavia. Aikaa kului 1,5 tuntia! Mitään elämää suurempaa ei jäänyt tuolta käteen muuta kuin kasa paperia ja se neuvolakortti. Seuraavana päivänä kopsahti heti kirje Kättäriltä, np-ultra on 23.1. ja sitä ennen 13.1. pitää käydä labrassa. Myös rakenneultra päivä oli merkitty samaan kirjeeseen ja se onkin sitten 24.3.
Nyt vaan jännitetään tuonne tammikuulle saakka:/ Vaikka kävinkin jo varhaisultrassa niin silti huoli jatkosta on välillä varsin lamaannuttava. Mun puolesta voisin käydä ihmettelemässä ultrassa tyyppiä vaikka joka viikko :D Odottavan aika on pitkä, ei muuta voi sanoa. Kyllä näiden kriittisten viikkojen jälkeen fiiliksetkin varmasti kohenevat ja odottelua voi jatkaa hieman rauhallisemmin mielin :)
Nyt vaan jännitetään tuonne tammikuulle saakka:/ Vaikka kävinkin jo varhaisultrassa niin silti huoli jatkosta on välillä varsin lamaannuttava. Mun puolesta voisin käydä ihmettelemässä ultrassa tyyppiä vaikka joka viikko :D Odottavan aika on pitkä, ei muuta voi sanoa. Kyllä näiden kriittisten viikkojen jälkeen fiiliksetkin varmasti kohenevat ja odottelua voi jatkaa hieman rauhallisemmin mielin :)