sarah81, en tiedä tarkemmin, mutta kuulostaa siltä, että ruskuaispussi ja raskauspussi on eri asiat, sulla siis näkyi molemmat (onnittelut!). Se alkiohan onkin tosi pieni viellä tuossa vaiheessa, että ei kai se oikein näy. Minulla oli tuulimunaraskaus, joka todettiin 7+0. Ultralla näkyi ruskuaispussi ja ei mitään muuta, ei siis raskauspussia tai mitään muutakaan sen ruskuaispussin sisällä. Se oli sellanen ympyrä. Eli kyllä kai se gyne saattoi ihan hyvin olla oikeessa, että ei se tuulimuna ole sinulla. Sitten kun mulla ultrattiin uudestaan 8+3, niin kohdussa ei näkynyt enää mitään, eli se mun ruskuaispussi oli ilmeisesti hajonnut sinne. Oon muutenkin lukenut, että jos kehitys pysähtyy, niin se alkio ym. saattaa alkaa hajota sinne (ja en oikein tiedä, mutta musta tuntuu, että sellaisiakin keskenmenoja saatetaan luulla/sanoa joskus tuulimuniksi, kun alkiota ei enää näy vaikka se olisikin ollut siellä jossain vaiheessa). Mutta kyllä uskon, että sulla oli sitten tällä hetkellä kaikki hyvin :)