Neuvola- ja ultrakäynnit

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja jemppo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nt-ultrassa käyty ja kaikki oli niin hyvin kuin mahdollista! Nyt on ihan mieletön fiilis :Heartred Tyyppi venytteli ja hikotteli aluksi, mutta sitten kävi nukkumaan eikä meinannut haluta kääntyä millään. Lopulta saatiin kaikki tarvittavat mitat ja kaikki kunnossa. Oih, mun mahassa on oikeesti joku ihmisen näköinen pikkutyyppi :love7

Ihanaa kuulla hyviäkin uutisia, kun näitä ikäviä on niin paljon jo ollut :( <3

Täytyy silti myöntää pieni kateellisuuteni teitä np-ultrassa käyneitä kohtaan, sillä mulla on huomenna (10+0) vasta ensimmäinen neuvola! :D Ekaa ultraa odotellessa.. :)

Täällä jännätään kovasti ylihuomista ultraa :) Onneksi sain tuon dopplerin reilu viikko sitten, ei ollenkaan niin paljon mietitytä että onko siellä ketään :)

Onnea hienoista uutisista, niitä on aina mukava lukea :Heartred

Täällä np-ultra 5.2, mutta mehän ollaan jo kahdessa ultrassa käyty, kun riskiraskaus kyseessä. Ja dopplerilla tulee päivittäin pienten äänet kuunneltua :)

Jännittää kyllä tämäkin raskaus kun viimeksi oli niin tarkka seuranta 27+ viikolta lähtien..eka oli istukas vikaa..sitte ei tullu tarpeeksi painoa viikos niin mulle kun vauvalle ja lopuksi 36+0 sanottiin että viikon päästä kannattaa ottaa kaikki mitä tarttee sairaalaa varten mukahan..
onneksi nyt tarkempi seuranta:-D

Kävin viime torstaina ekassa neuvolassa. Tämän viikon torstaina pissa- ja verikokeet ja sitten ens viikon torstaina nt-ultraan!! :) Jee!

Torstaina ultra! Jännittää ihan hulluna, pelottaa. :( Onneks mies pääsee mukaan, en tiiä miten muuten oikein uskaltaisin. En haluu kuulla, ettei siellä oo ketään.

idasofia: usko pois, kaksi viikkoa menee loppujen lopuksi nopeasti. Heh, ei ehkä vakuuta, mutta kyllä se menee! Kannattaa yrittää keksiä itselleen paljon tekemistä, niin ei ehdi niin paljoa miettiä ajan hitautta :)

Tiiikeri: No toivotaan :)
Palaan maanantaina töihin pitkästä aikaa, joten luulen että normaalin arkirytmin palautuminenkin vie tuota odotuksen tuntua pois mielestä :)

Ja edelleen hehkutan doppleria! En kyllä mitenkään pystyisi tuonne 12. viikolle olemaan ilman varmistusta siitä, että onko tuolla mahassa elämää! :D

Espoossa kans täällä. Silloin kun soitin ensimmäistä neuvola aikaa, niin sain heti soittaa ja varata ajan np ultraan.

Äh! Olin väärällä sivulla, kun edellisen kommentin kirjotin ;) Vähän myöhässä taas kirjottelen ja muka asian perään :o Tällanen aloittelija vielä olen.

Tulin kertomaan tilanteen. Minä taidan vetäytyä täältä pois. Meille ei tule vauvaa. Ultrassa näky sama kuin viimeksi vain hiukan isompana. Jotain sikiökaikua terkka olevinaan näki mutta ei millään saanut alkioo vastaamaan viikkoja. Viikkoja olisi ultran lukaan 6+ vaikka pitäis olla jo viikoja 7-8. Ei ole mahdollista että olisi myöhemmin saanut alkunsa koska tiedän milloin on hedelmöitys tapahtunu.... Sovittiin että terkka konsultoi lääkäriä ja soittaa puolen päivän jälkeen, että haluaako lääkäri katsoa itse tilanteen vai miten. Sit siitä tietää miten toimia. Ootan pääsyä sairaalaan ja että tämä olisi jo ohi. Oli se tilanne kyllä sellanen että tiesin ettei kaikki ole hyvin.

Onnea kaikille teille, joilla raskaus jatkuu <3 Wildside kiittää ja kuittaa.
Saatan tulla kertomaan vielä mitä lääkäri sanoo mutta aika varmaa on että sairaalaan mennään.

Takaisin