Neuvola- ja ultrakäynnit

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja jemppo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oivoi! Huomiseen pitäis vielä jaksaa odottaa ekaa neuvolaa ja ultraa, hiukan jos jo jänskättää:grin
Mitäköhän siellä on odotettavissa? Esikoisen odottajia kun ollaan miehen kanssa ni ei ole kummallakaan hajuakaan mitä odotettavissa:rolleyes:

Meille tulee ultraan aika keskussairaalalta, itse ei voi siihen vaikuttaa :( Ja jyväskylästä siis kyse.
Mulla neuvola oli viikolla 8+jotain, en muista enään, nyt siis 9+5 ja vieläkin odottelen sitä aikaa.

Meillä katsottiin ekalla neuvolakäynnillä ajat labraan, ultraan, neuvolaan ja neuvolalääkärille. Siinä pystyi hieman itse vaikuttamaan aikoihin. Oulussa siis näin. Mulla olisi ens viikolla verikokeet ja neuvola-aika.

Ääh, tänään pitäisi soittaa eka neuvola-aika :o
Nyt koossa siis 8+1, ja pelottaa soittaa, sillä haluaisin jonkin varmistuksen ENNEN kuin sieltä lykkäävät kaikki vauva-aiheiset lehtiset mukaan :s

Muokattu viimeksi:
Meille kans seinäjoella keskussairaalasta tulee aika..yleensä aika nopeesti kun neuvolas käyny..

Meille ei tulekaan vauvaa.. :( sykettä ei löytynyt.. Huomenna äitiys polille..

angii: Lääkärikäynnit ja esim neuvolakäyntien määrä on käsittääkseni paikkakuntakohtaista, eli oma terkka osaa kertoa milloin teillä niitä on odotettavissa. :)

Samoin paikkakunnasta riippuu nuo ultrat, että tuleeko aika annettuna vai miten paljon itse voi niihin vaikuttaa. Me ollaan uusia paikkakunnalla, joten vaikka kolmatta odotan niin yhtään en tiedä miten täällä menee systeemit ja se vähän jännittää. Tänään olisi eka neuvola. Kovasti toivon, että siellä kuunneltaisiin sykettä tai edes yritettäisiin! Viikkoja laskujeni mukaan nyt 8+4.

Mammeli83: Olen niin pahoillani!!! :sorry:

Mulla piti tänään olla vain labra aika, mutta olikin eka ultra ja neuvola samaan syssyyn sairas tapauksen vuoksi. Syke löytyi helposti, viikot ei ihan pitänyt paikkaansa, nyt siis ilmeisesti 8+1. Täysin selvää kuvaa ei saatu, mutta kaikki pitäisi olla hyvin:Heartred:love017

Muokattu viimeksi:
Meillä pystyy vaikuttamaan itse milloin haluaa ultraan. Neuvola ja ultrauspaikka samassa niin ei tartte mennä keskussairaalaan. Huomenna olis aamulla meidän ultra. Kovasti toivon pienen olevan hengissä. :)
Mammelille paljon voimia <3

Ensimmäinen neuvolakäynti oli noin viikko sitten, ja kuulemma sama täti pitäisi olla sen kuusi vuotta... TOIVOTTAVASTI EI. Ensinnäkin se oli yli puoli tuntia myöhässä, ei tehty mitään testejä(luulis että olis tarkistanu ;D) eikä kuunnellu sydänääniä.. Lisäksi ärsyttää kun itseä pelottaa koko raskaus vähäsen oman terveydentilan takia niin olisi ollut edes kiva että olisi ollut vähän kokeneenpi neuvolatäti. Huomenna pitäis mennä labraan ja 20.1 olisi ensimmäinen ultra! ;) Viikot olisi nyt 9+6 ja laskettu aika ekan neuvolakäynnin jälkeen olisi 6.8. :)

Juu hyvinkin paljon eroja siis alueellisesti :) Meil soitetaa itte sairaalaan ultra-ajat, mikä kiva koska yövuorosta ei olis heti aamusta jaksanu mennä :) labraan saa mennä ku siltä tuntuu ja muuten katottii sit neuvolas aikoja valmiiks maaliskuulle asti :)

Liityn tänne joukkoonne. Olen pitkään täällä jo lueskellut, mutta en kirjoittanut mitään, koska minulla oli kesällä keskeytynyt keskemeno joka todettiin yksityisellä varhaisultrassa jonka takia olen ollut peloissani ja huolissani että jos nyt käy samalla tavalla.

Mutta tänään olin taas yksityisellä varhaisultrassa, ja siellä se pieni köllötteli, ja sydän sykki hienosti! Meinas itku tulla :)

Muokattu viimeksi:
Voimia suruun Mammeli83 :Heartred

Ii_Ii :welcome

Eka neuvola takana ja hyvä mieli jäi terkasta. Hän ei tosin ole omahoitaja, kun sille en saanut aikaa kun niin myöhään uskalsin vasta neuvolaa varailla. Perjantaina vielä labrat ja sit jännäilläänkin jo 19. päivä olevas nt-ultraa :whacky011
Toivottavasti siellä pienellä on vielä kaikki hyvin:Heartred

Moimoimoi! Minäkin useita viikkoja juttujanne lukeneena nyt kirjauduin sisään. Mulla menkkojen perusteella la 15.8. Yksi ultrakokemus takana viidenneltä viikolta, kun kamalin vatsakipujen ja lämpöilyn takia yksityisellä kävin. Esikoista odotamme ja huoli kasvoi melkoiseksi, kun kippuralla kuljin ties kuinka monta päivää. Tuolloin kaikki viikkoihin nähden ok (=maailman kaunein pyörylä :D ). Kipuisan alun jälkeen ollut kaikkea pientä kremppaa muttei vuotoja, luojan kiitos.

Eka neuvola ja ultra ensi viikolla, jolloin olen siis laskujeni mukaan 10. viikolla. Jännittäähän tuo, onko siellä ketään. Luottavaisin mielin kuitenkin. Pyörylä mielessä! :D

Myötätuntoisesti rutistan teitä, jotka olette suru-uutisia saaneet. Itse ajattelen että vauva on vauva siinä vaiheessa, kun äiti/vanhemmat kuvittelevat vauvan, vauvan hahmon ja mielen.

Me varattiin ultra ekalla neuvolakäynnillä, labraan varattiin ite kotona aika minne halus, anto vaan neuvolasta tietyn aikavälin millä pitää käydä. Sit kun ollaan ekassa ultrassa käyty, niin soitto neukkutädille ja varataan uusi aika hänel. :) Ja Turussa siis. :)

Takaisin