Neuvola höpinät

Ei käyty, nt ultra olis ollu 14.2...

Teillä olisi ollut ihana ystävänpäiväylläri edessä kun pääsee näkemään ultrassa triplasti rakkauspakkauksia! Isot onnittelut, toivottavasti loppuraskaus sujuu hyvin. Olen ollut aiemmissa odotuksissa liitoskipujen takia kävelykepin varassa kun tukivyö ei auttanut vaikka vain yhtä kerrallaan odotin ja kolme pienoksista kerralla varmasti erilaista kantaa :)

Niin teilläkö tuplaantuu lapsiluku kertalaakista? :D eikös teillä oo kolme ennestään (tsekkasin listasta)? Minkä ikäisiä sisarukset on, oletteko heille jo kertoneet? :)

Muokattu viimeksi:
Niin teilläkö triplaantuu lapsiluku kertalaakista? :D eikös teillä oo kolme ennestään (tsekkasin listasta)? Minkä ikäisiä sisarukset on, oletteko heille jo kertoneet? :)

Joo siis mulla on kolme lasta ja miehellä on kolme lasta... eli sitten ois yhdeksän yhteensä :eek: mun lapset on 16, 13 ja 9... miehen lapset on 16, 7 ja 3. Meillä oli ajatuksena että yksi yhteinen iltatähti vielä ja sitten lapsiluku on täynnä, mutta nyt tuleekin kolme iltatähteä :) mun lapsille ollaan kerrottu ja he on innoissaan. Miehen lapsille ei vielä...

Joo siis mulla on kolme lasta ja miehellä on kolme lasta... eli sitten ois yhdeksän yhteensä :eek: mun lapset on 16, 13 ja 9... miehen lapset on 16, 7 ja 3. Meillä oli ajatuksena että yksi yhteinen iltatähti vielä ja sitten lapsiluku on täynnä, mutta nyt tuleekin kolme iltatähteä :) mun lapsille ollaan kerrottu ja he on innoissaan. Miehen lapsille ei vielä...

:eek: Tehän saatte autokaupan puolella siirtyä katselemaan busseja. Ei muuta kuin kevään aikana mies autokouluun ajamaan bussikorttia :D

Anteeksi spontaani reaktioni. Olen epätyypillinen nainen. Mie oon tässä perheessä se autokaupan kuluttaja. :D

Siis wau mikä setti :) siinä riittää vauhtia ja touhua kyl ! Ja se ruuan määrä :D

Wau onnea mamsu! ♡ aikamoinen ylläri varmasti! :D olitko ite huomannu et olis ollu jotenki erilainen raskaus aiempiin? Osasitko yhtään epäillä edes tuplia? :o

Onnea mamsu! :) Aikamoinen yllätys ollut varmasti :) ja mulle tuli DuracellPupun tapaan heti mieleen, että tehän tarviitte minibussin :cool:

Takaisin