Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Soitin tänään neuvolaan kun tuli veristä vuotoa, mentiin ultraan ja kaikki oli hyvin. Yllätyksenä tuli että niitä on KOLME!!!
Ette taineet alkuraskauden ultrassa käydä ? :) huh, onnea! :)
Ei käyty, nt ultra olis ollu 14.2...
Niin teilläkö triplaantuu lapsiluku kertalaakista? :D eikös teillä oo kolme ennestään (tsekkasin listasta)? Minkä ikäisiä sisarukset on, oletteko heille jo kertoneet? :)
Joo siis mulla on kolme lasta ja miehellä on kolme lasta... eli sitten ois yhdeksän yhteensämun lapset on 16, 13 ja 9... miehen lapset on 16, 7 ja 3. Meillä oli ajatuksena että yksi yhteinen iltatähti vielä ja sitten lapsiluku on täynnä, mutta nyt tuleekin kolme iltatähteä :) mun lapsille ollaan kerrottu ja he on innoissaan. Miehen lapsille ei vielä...
Joo siis mulla on kolme lasta ja miehellä on kolme lasta... eli sitten ois yhdeksän yhteensämun lapset on 16, 13 ja 9... miehen lapset on 16, 7 ja 3. Meillä oli ajatuksena että yksi yhteinen iltatähti vielä ja sitten lapsiluku on täynnä, mutta nyt tuleekin kolme iltatähteä :) mun lapsille ollaan kerrottu ja he on innoissaan. Miehen lapsille ei vielä...
Tehän saatte autokaupan puolella siirtyä katselemaan busseja. Ei muuta kuin kevään aikana mies autokouluun ajamaan bussikorttia :D