Voi ihanaMun pc-haamu kääntyilee tossa lattialla
Eli vahvistumisia toivottelen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ihanaMun pc-haamu kääntyilee tossa lattialla
Eli vahvistumisia toivottelen![]()
Mitenkä kävi?Voi ihanatoivottavasti mulla sama edessä
![]()

Negaa ne loput testit oli. Eikä ole menkat alkanu vielä. Dpo14, tänään en ole testannut.Mitenkä kävi?![]()
Negaa ne loput testit oli. Eikä ole menkat alkanu vielä. Dpo14, tänään en ole testannut.

Tässä mennään uutta kiertoa kp5. Tikut tuli postiin ja jahka mä otan päikkärit niin lähden tankkaamaan ja hakee testit. Kp7 taidan aloitrlla oviksen metsästystä.Mikäs siellä tilanne?![]()
Juurikin näinTäällä on hyvä kuumeillä, kun ei oikein muualle voi/kehtaa vielä purkaa![]()
Tässä mennään uutta kiertoa kp5. Tikut tuli postiin ja jahka mä otan päikkärit niin lähden tankkaamaan ja hakee testit. Kp7 taidan aloitrlla oviksen metsästystä.
Moi! Pienin on nyt 3v. Isommat jo koulussa. Olen yli 40v itse. Että tulee jos on tullakseen - mutta tulkoon nopeasti?Indigo, Varsinaisesti ei yritetä, mutta aina silloin tällöin haave ja ajatus neljännestä nostaa päätänsä pintaan. Millaisella ikäerolla teillä on lapset? Musta tuntuu kun kuopus täyttää pian 5v että ollaan vaan jahkailtu ja odotettu jo liiankin kanssa.![]()
Mulla pyörii mielessä pitäisikö, eikö pitäisi, joo, ei, joo, ehkäAjattelin tämän keskustelun nostella esiin.On varmaan edelleen muitakin jotka yrittävät 4. lasta saada maailmaan?
![]()