Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

nyt jännätään mitä tämä kierto tuo tullessaan
ovis mahdollisesti oli jo lyhyen kierron takia. Olis kyllä tervetullut ylläri jos se plussa tärähtäisi testiin. Nostetaanpa tätä. Täällä neljäs haaveissa, pyöriikö täällä muita saman ajatuksen ja toiveen ympärillä :) ?

Olipas tehokas ultraaja teillä.Siis miten voikin olla sama tilanne noiden päivämäärien kanssa. Mua sillail vähän häiritsee se, kun tiedän itse tasan oviksenkin ja sitten kun muut ultrat ym tukeneet tuota mun 31.12. Mutta kun yks huithapeli mittasi vähän miten sattui silloin nt niin sillä nyt mennään. Muutenkin oli kiireinen eukko, oltiinko peräti 8min tutkimushuoneessa ja ulos, ulos.
Siellä oiskin jännä aatto jos päättäisi silloin syntyä.
Se on totta että hyvä katsoa sitten sitä omaa jaksamista. Koskaanhan ei tiedä mitä se vauvavuosi tuokin tullessaan. Meilläkin olisi kyllä isomman asunnon hankinta alla.

Voi olla että sanon pari valittua sanaa jos hänen "ennustuksensa" toteutuu. 
Meillä oli la 28.12 (omien laskujen mukaan 27.12) eli hän syntyi juuri ajallaan. Vähän kans jännättiin jos ollaankin aattona synnyttämässä, mutta ei ihan
Mentiinkin näyttävästi ambulanssilla pillit päällä synnärille, kun tuli vähän kiire (ettei synny matkalle)