Naurettavimmat itkukohtauksesi!

Keskustelun 'Raskaana' aloitti Etsijä, 16 syys 2014.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. AnnMariii Peruskäyttäjä

Mä itken nykyään (rv 26) lähes joka ilta eli kun oon väsynyt. Yleensä nämä on jotain menettämisen pelkoa miehestä tai koirasta, tai jotain tulevaan lapseen liittyvää. Viimeksi tuli itku siitä, että myytiin meidän toinen auto, ja sitä ei enää ole. Mies ei voinut ku nauraa kun kysyin että mitäs jos sillä autolla tulee meitä ikävä tai jos uudet omistajat vetää röökiä sen sisällä tai ei käytä pesulla..:hilarious:
    • Hauska Hauska x 2
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  2. Banskuja Vieras

Alkuraskauden himona oli jääkaappi kylmät banaanit. Illalla katsoin jääkaappiin jossa oli vain kaksi banaania. Tuli itku koska mitä jos banaanit loppuu. Olimme siis seuraavana päivänä menossa kyllä kauppaan. Mutta silti, mitä jos joskus ne loppuu? Seuraavaksi harmitti se että mies joutuu mua passaamaan ja kaupasta tuomaan monta terttua kun vedin päivässä 5-10kpl banaania ja että mulla ylipäätään on tällänen himo banaaniin. Kyllä oli elämä sillon kamalaa
    • Hauska Hauska x 1
  3. Yllatus2016 Peruskäyttäjä Syyskuun äidit 2019

Oltiin tänään menossa kauppaan, kun radiosta kuulu Guns ´n Roses:n Don´t Cry -kappale. Itkuhan siitä tuli, ja samalla nauratti itteeni, ku ei mulla oo oikein ollu tämmösiä hormonihömpötyksiä (nyt rv 35+5).

Jaa tämä sivu