Naurettavimmat itkukohtauksesi!

Mä itken nykyään (rv 26) lähes joka ilta eli kun oon väsynyt. Yleensä nämä on jotain menettämisen pelkoa miehestä tai koirasta, tai jotain tulevaan lapseen liittyvää. Viimeksi tuli itku siitä, että myytiin meidän toinen auto, ja sitä ei enää ole. Mies ei voinut ku nauraa kun kysyin että mitäs jos sillä autolla tulee meitä ikävä tai jos uudet omistajat vetää röökiä sen sisällä tai ei käytä pesulla..:hilarious:
 
Alkuraskauden himona oli jääkaappi kylmät banaanit. Illalla katsoin jääkaappiin jossa oli vain kaksi banaania. Tuli itku koska mitä jos banaanit loppuu. Olimme siis seuraavana päivänä menossa kyllä kauppaan. Mutta silti, mitä jos joskus ne loppuu? Seuraavaksi harmitti se että mies joutuu mua passaamaan ja kaupasta tuomaan monta terttua kun vedin päivässä 5-10kpl banaania ja että mulla ylipäätään on tällänen himo banaaniin. Kyllä oli elämä sillon kamalaa
 
Oltiin tänään menossa kauppaan, kun radiosta kuulu Guns ´n Roses:n Don´t Cry -kappale. Itkuhan siitä tuli, ja samalla nauratti itteeni, ku ei mulla oo oikein ollu tämmösiä hormonihömpötyksiä (nyt rv 35+5).
 
Kyllä raskaana oli yhtä tunteiden myllerrystä miestä vastassa, loppuraskaudessa usein. Lupasi kerran tulla keskiyöllä kotiin työpaikan illanvietosta ja kun tuli 5 min myöhässä, sai vastaansa raivoavan ja itkevän vaimon:bag:
 
Ekan kerran paruin silmät päästäni kun tulin varhaisultrasta ja kävelin autolle. Soitin mun äitille että vauvalla kaikki kunnossa, sykkeet näkyy ja vastaa viikkoja. Harjasin autoa lumesta ja paruin. Se helpotuksen vyöry..

Eilen itkin puolet päivästä kun katsoin netflixistä korealaista "Hi Bye, Mama" -sarjaa, siinä viimeisillään raskaana oleva nainen jää auton alle, mutta vauva pelastuu. Nainen jää aaveeksi ja seuraa tyttärensä kasvua.
 
Itkin koska olin menossa äidilleni syömään ja illan menu ei miellyttänyt. Poljin myös jalkaa kuin lapsi. Itkuraivarin jälkeen nauratti että mitähän ihmettä tapahtui.
 
On taas tullut tässä raskaudessa itkettyä moninaisia asioita. Selvästi herkistää.

Alkuraskaudesta aloin melkein itkeä, kun radiosta tuli se "lennä Juri Gagarin" laulu ja rupesin miettimään miltä itse Gagarinista olisi tuntunut jos hänelle olisi laulettu sitä silloin kun oli lähdössä avaruuslennolle. :hilarious:

Nyt viimeisillä viikoilla olen ehtinyt itkeä mm. sitä että mies otti turvakaukalon ja telakan pois paketista vaikka oli sanonut aiemmin että sen voi tehdä sittenkin kun vauva on syntynyt. :rolleyes:
 
Katsoin sen Salattujen elämien uuden musiikkivideon (siitä tunnarista tehty) ja yhtäkkiä pidätän kyyneliä. Tuli niin nostalginen olo, kun viimeksi teininä sitä sarjaa katsonut ja vieläkin se vaan on olemassa. Oikeestihan en voi sietää sitä perkeleen sarjaa enää ollenkaan joten yllätti todellakin :laughing025

Toinen hetki oli, kun iltamyöhään luin netistä jotain hauskaa juttua ja nauroin ääneen kyyneleet silmissä kunnes se nauru muuttuikin lopulta itkuksi. Miehellekkin siinä itkun tuhertamisen lomassa oli pakko sanoa, että ei mitään hajua miksi itken :confused005
 
Meidän keittiö ei ole toimiva pohjaratkasultaan, mutta perinteinen kulmakaappi jossa pyörivät hyllyt aiheutti tämän päivän itkun. Muutenkin keittiön kaapit ja laatikot ovat aivan liian pienet ja vääränlaiset.
Katsotaan Sons of Anarchya, paljon kohtia jossa itkettää vaikkei varsinaista syytä olisikaan :facepalm:
 
Katsoin sen Salattujen elämien uuden musiikkivideon (siitä tunnarista tehty) ja yhtäkkiä pidätän kyyneliä. Tuli niin nostalginen olo, kun viimeksi teininä sitä sarjaa katsonut ja vieläkin se vaan on olemassa. Oikeestihan en voi sietää sitä perkeleen sarjaa enää ollenkaan joten yllätti todellakin :laughing025

Toinen hetki oli, kun iltamyöhään luin netistä jotain hauskaa juttua ja nauroin ääneen kyyneleet silmissä kunnes se nauru muuttuikin lopulta itkuksi. Miehellekkin siinä itkun tuhertamisen lomassa oli pakko sanoa, että ei mitään hajua miksi itken :confused005

Mulle kävi viime raskaudessa just noin niiku sanoit! Aloin ensiks nauramaan ja sitten itkemään ja sitten nauroin ja itkin samaan aikaan :excited001 mies katto suu auki hiljaa vieressä, että mitäs tänään... pitäskö tässä tehdä jotain.. Voi luoja. :grin Ja sitä tapahtu enemmän kuin muutama kerta... Taas näitä ihme kohtauksia odotellessa, haha :woot:
 
Puhuttiin lapsuuden ulkoleikeistä miehen kanssa... Mies sanoi leikillään että "muru se varmaan oli lapsena 10 tikkua laudalla leikissä aina se etsijä" totaalinen itku sitten alkoikin naurattaa
 
Toistaiseksi Joe Bidenin virkaanastujaisseremonia... :hilarious: ja heti sen jälkeen plussasin kun ihmeteltiin miehen kanssa että mikäs nyt?!?..
 
Toistaiseksi Joe Bidenin virkaanastujaisseremonia... :hilarious: ja heti sen jälkeen plussasin kun ihmeteltiin miehen kanssa että mikäs nyt?!?..
Täällä sama, jokin pieni kummallinen asia alkaa vollotuttamaan ihan kauheasti ja sitten tajuaa että mitä ihmettä tässä nyt on
Mulle kävi viime raskaudessa just noin niiku sanoit! Aloin ensiks nauramaan ja sitten itkemään ja sitten nauroin ja itkin samaan aikaan :excited001 mies katto suu auki hiljaa vieressä, että mitäs tänään... pitäskö tässä tehdä jotain.. Voi luoja. :grin Ja sitä tapahtu enemmän kuin muutama kerta... Taas näitä ihme kohtauksia odotellessa, haha :woot:
Ja tämä kans. Alkaa naurattaa se että itkee jolleki oudolle asialle - ja ei muuta kuin r-testiä tekemään leffaviivoilla...
 
Mulle kävi viime raskaudessa just noin niiku sanoit! Aloin ensiks nauramaan ja sitten itkemään ja sitten nauroin ja itkin samaan aikaan :excited001 mies katto suu auki hiljaa vieressä, että mitäs tänään... pitäskö tässä tehdä jotain.. Voi luoja. :grin Ja sitä tapahtu enemmän kuin muutama kerta... Taas näitä ihme kohtauksia odotellessa, haha :woot:
"Nyt se sekos täysin..." :hilarious:
"Ei, olen raskaana" :hilarious:
 
Heh, aloin itkeä aika isostikin, kun mies kutitti mua parrallaan rintakehästä, kun oltiin jo sovittu ettei kutita enempää. :grin Yhtäkkiä vaan vyöryi aivan hillitön itku pienestä asiasta. Mutta jotenkin säikähdin, eikä tuntunut mukavalta. Jälkeenpäin toki huvittaa.

Ensimmäinen kolmannes meni ilman itkuja, oli vaan super vahva ja kuolematon olo koko ajan. Nyt rv 23 ja olen todella herkillä henkisesti kuin fyysisestikin.
 
Takaisin
Top