Naurettavimmat itku- ja raivopömelit

Mä oon aina ollu tosi herkkis synnytyksiin/vauvoihin/koiriin liittyvissä ohjelmissa. Siis paljon ennen omia lapsia. Ja tunteet on kyl lisääntyny omien jälkeen..
 
Mä oon erehtynyt aiemmissa raskauksissa katsomaan elämä lapselle-konsertteja, ja oon itkeä pillittäny ihan koko ajan! Ja vieläkään en voi kuunnella Jenni Vartiaisen missä muruseni on ilman itkua :)
 
Olo on ollut suht tasainen ja ei mitään normaalista poikkeavaa. Odotan jos tässäkin tulis se vikan kolmannen zen- olotila, jossa olin rauhallisempi kuin koskaan. Paitsi iltaisin tuskaillen mahan kanssa. En oo kovin hautoja-tyyppiä ja se mahan kasvu ahdistaa. Tulee kömpelöksi ja en tiedä mitä sitä päälle laittaisi sit talvella kun esikoisen kanssa sais ulkona seistä runsaasti. Muuten hyppii seinille.

Mulla ei tullut ekankaan kanssa noita kuuluisia "itken kaupassa kun suodatinpussit on loppu" :D :D. Mutta nää kertomukset on kyllä niin hellyyttäviä :Heartred. Ei ehkä odottajan mielestä siinä tilanteessa, mutta hauskoja kuitenkin :)

Mutta tosiaan! Mulla tuli hullu pesänrakennusvietti jossain kohtaa. Tein sit siinä iltaisin mm: toukkapussin, lapaset, hanskat, villasukat vauvalle ja miehelle, ompelin pinniksen reunapehmusteen, päiväpeiton, unipussin, lahjaksi yli-polven kirjaillut villasukat (USKOMATONTA), hioin ja maalasin pinnasängyn, huovutin villasta mobilen, tein jouluksi käpykranssin ja mitä vielä. Noi nyt tällee muistaa vielä. Ai neuloin mä yhden toisen peitonkin vauvalle ja pipon kans :D
Lähti mopo ihan keulimaan kun ei ollut lapsia ja siten oli aikaa :D
 
En ole itekään ollut mitenkään herkkis joillekin ohjelmille tai jos en saa jotain. Enemmänkin kiukutellut. Tytön aikaan itkin lähes joka päivä, mutta se johtui siitä etten saanut niin paljon läheisyyttä kuin olisin tarvinnut ja miehen kanssa sai takuta.

Tokan lapsen jälkeen jäi kova pelko synnytyksestä ja kerran yhessä ohjelmassa synnytettiin niin purskahdin itkemään ja vollotin silloiselle miehelle etten halua enää ikinä synnyttää. Noh, uskalsin vain synnyttää kolmosen alakautta pelkokeskustelun jälkeen. Pelkäsin sektiota vielä enemmän kuin alatietä, niin oli pakko jostain valita. :D
 
Takaisin
Top