Naurettavimmat itku- ja raivopömelit

Mulla on tänään kilahdellu kyllä ihan kaikesta... pahiten palo käämi kun meinasin kompastua miehen vaatteisiin joita lojui pitkin lattioita. Pidin sille kauheen palopuheen asiasta ja se hiipi anteeks pyydellen nukkumaan. :D nyt jo naurattaa oma ärsyyntyminen kaikkeen tänään. Onneks huomenna on taas uusi päivä. :)
 
Täällä pidätellään kyyneleitä joka kerta sen televisiossa pyörivän Aku Ankka -mainoksen takia. Siis sen, jossa pienelle pojalle hommataan se suloinen ankka, jonka poika sitten teini-iän kiukuissa hetkeksi hylkää. Ihan epäreilua tehdä niin tunteellisia mainoksia :confused1
 
Mua ei ole vielä itkettänyt, mutta oon huomannut olevani tosi pahalla tuulella melkeen koko ajan. Hellu raukka saa tämän tuntea osakseen. Eilenkin vaan tiuskin koko illan ja sitten tulee paha mieli.

Esikoista odottaessa muistan yhdet hirveet hepulit, kun silloiselle miehelle kerroin jonku tosi huonon jutun mikä nauratti mua aivan hirveesti että tuli kyyneleet silmistä, ja sitten se alkoi nauraa mulle kun olin nion hepuleissa ja sitten mua alkoi ihan lohduttomasti itkettää koska hän nauroi mulle...
 
Äsken vetäsin ihan ihme kilarit vaimolle! Oon ekalla lomaviikolla ja tulin jo su Helsinkiin, puolisko tulee to ja tuo myös mulle vähän lisävaatteita ym. Pyysin pakkaamaan vielä parit avokassukat ja tuo ei tiennyt mitä ne on! Hermo meni, kun yritin selittää ja tää väittää ettei löydä ja ei tiiä mitä etsii. Miten ei voi ihminen avokassukkia tietää?! Piti soittaa hetken päästä uudestaan ja pyytää anteeksi :D.
 
Kävin kesälomalla ensimmäistä kertaa raveissa. Menimme ihan lähelle rataa aidan viereen seisomaan.
Kun ensimmäinen hevonen ravasi ohitse alkoi kyynelkanavat täyttyä ja huuli väpättää. Olin ihan ihmeissäni että mikä mulle nyt tuli :-D
 
Ihanaa kun alkuraskauden hormoniheittelyt ovat vähentyneet tai jopa kadonneet -> ei oo pariin viikkoon tullut enää ihmeellisiä ja hetkellisiä kiukkukohtauksia ja kimpaantumisia! Eilen mietittiin miehen kanssa asiaa ja todettiin, että oon taas oma itseni. :p
 
No mä oon ollu sit sunkii puolesta kiukkunen Sinikka :D Eilen oli pitkästä aikaa eka hyvä päivä eikä mikään kiukuttanu, muuten onkii sit joka päivä jotain mikä on saanu hermot riekaleiks :/
 
Aloin eilen 15vuoden tauon jälkeen virkkaamaan, vauvalle peittoa. Virkkasin kolme tuntia putkeen, kunnes menin suihkuun. Jätin virkkauksen olohuoneen pöydälle. Sinä aikana mies tuli kotiin ja koira nappasi työn pöydältä. Lankarulla oli sit pitkin olohuonetta ja keittiötä. Itse työlle ei onneksi käynyt mtn, mutta suurin osa langasta oli mennyttä. Mua suututti todella paljon ja sit aloin itkemään xD miksi oi miksi.. työ oli kunnossa, mut lankaa jäi vaan vähän jäljelle ja mä siinä vaan pillitän. Hhhaha, olimpas herkällä tuulella. :D
 
Kyl se vaan pistää v*tuttamaan, ymmärrän Rita29:) itte kans nyt aktivoitunu ton neulomisen suhteen, ja jos kävis noin, ni varmana ottais päähän. Ite ostin viel sellasia ihania lampaan ja alpakanvillalankoja, jotka eivät olleet sieltä halvimmasta päästä todellakaan
 
Joo no mä saisin kyl itkupotkuraivarit tollasest tilanteest vaik en olis raskaana! :D ihan luonnollista!
 
Sama. Kyl sais kuulla kunniansa joka menee koskemaan keskeneräisiin töihin. :D
On ollut ihan outoa että oon ollu aika hyvällä tuulella viime päivät. Mieskin uskaltanut vitsailla. Noh, eikö se pommi räjähdä taas joku päivä. :D
 
Murrr... nyt näkyy punaista! Olin laittanut puhelimen äänettömälle, niin kas kummaa, nokia tune soi hiljaa tänä aamuna äidin soittaessa. Viikonloppu oli sellainen masentaa/ olen pahalla tuulella, niin mies oli silloin räplännyt miun puhelinta. (Älkää kysykö miksi, mies tuppaa tekemään outoja juttuja silloin, kun miulla keittää yli.)

Oli myös lähellä, etten potkaissut meidän tulostinta unenpöpperössä, koska se oli lattialla sellaisessa paikassa, missä sen ei kuulu olla. Ja koska olin ollut pari päivää poissa, en tiennyt sen siirtyneen toiseen paikkaan.

Nyt kiukutti niin pahasti, että miehelle lähti viesti, jossa ilmaisin mieleni pahoittajien syyt ja varoitus siltä varalta, että kotona saattaa odottaa kiukkuinen eukko. Pieni ääni päässäni taitaa yrittää parasta aikaa kertoa, että nyt menee ylireagoinnin puolelle, mut kun KIUKUTTAA! :mad:
 
Meikäläinen on ollut kunnon hormoonihirviö viime aikoina !
Olen suuttunut vaikka mistä, välillä ilman syytäkin. Itkukin herkässä.
Viimeksi pimahdin kun mies vahtasi kuinka leikkasin ruohoa ja se ei sitten kelvannut. :'D Hienosti yritti neuvoa mutta silti meikäläisen ruohonleikkuu jäi siihen.
Tuumasin että herra saa jatkossa itse leikata ruohonsa kun on niin täydellinen ruohonleikkaaja.
Eipä mies mitään pahaa tarkoittanut, mutta enpä ole sen jälkeen ruohoa enää leikannut ! :D Prkl.
 
Eilen märinäkohtauksen autolla ajaessa aiheutti se kun rupesin muistelemaan sitä Finnairin illaksi kotiin mainosta missä se pikkuporo on hukassa ja on pimeää ja byäääh :arghh::grin

Mää en oo pahemmin kiukutellu mutta tippa linssissä on monesti, oon aina ollu herkkis mutta nyt on ihan älyttömän herkkis.
Nimimerkillä rupesin ilman raskautta itkemään pari vuotta sitten Cittarissa kun oli tullut jouluksi Maraboun nonstop suklaata myyntiin :oops:
 
Takaisin
Top