Täällä ois tällainen, rv 16+1 ☺ Tuntuu tosi kivalta, kun alkaa näkymään. Tosin kaikissa porukoissa en oo asiasta vielä kertonut. Eipä kukaan ole vielä kehdannut kysellä!
Ai niin, paitsi 6-vuotias puolison veljentytär paineli vatsaa ja totesi "oot vähän pulska". Kun kerroin, että itseasiassa mahassa on vauva, vatsa sai silityksiä ja suukkoja häneltä. <3
Vedättekö te mahaa sisään kun otatte kuvia? Mulla on iltaisin jo ihan selkee maha, mutta jos jännitän vatsalihakset ja vedän mahaa sisään, se melkein kokonaan katoaa Tai pömpöttää se jo päivälläkin, mutta iltaisin oikein korostuu turvotus.
vois tietenki laittaa tuosta omastaki masusta kuvan:) Viikkoja tasan 17 ja aamupäiväinen kuva :) vois illalla ottaa uuden ja kattoa kuinka kivasti taas turvottaa :D
Oma on jo sen verran iso et tänään uskalsi jo rohkein oppilas kysäistä et "ope älä nyt loukkaannu jos et oo mut me ollaan mietitty et ootko sä raskaana?" :D oon huvittuneena seurannu niitä masun tuijotteluja ja kuiskutteluja...
Mä saan kyllä vedettyä vielä mahan sisään, eikä tuohon jää kun joku pieni läskilöllykkä näkyviin:D Mut oikeasti, iltapäivästä alkaen turvotus on ihan hirveää, eikä oo yhtään kiva olokaan:S Just töistä tullessa katoin, että näytän jo siltä ku synnyttäisin kohta:<