Napapiirin leveysasteet (vauvamahat)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Autumnus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
55c94ebc21ae4b7c98029b5509373876

Täällä ois tällainen, rv 16+1 ☺ Tuntuu tosi kivalta, kun alkaa näkymään. Tosin kaikissa porukoissa en oo asiasta vielä kertonut. Eipä kukaan ole vielä kehdannut kysellä!
Ai niin, paitsi 6-vuotias puolison veljentytär paineli vatsaa ja totesi "oot vähän pulska". Kun kerroin, että itseasiassa mahassa on vauva, vatsa sai silityksiä ja suukkoja häneltä. <3

Liitteet

• 1427699645612.jpg
    1427699645612.jpg
    43 KB · Katsottu: 156
Muokattu viimeksi:
Jotenkin tuntuu että maha olis jopa hieman pienempi, turvotus on laskenut. Tai sit mulla on muuten vaan kevyt olo tänään.

Vedättekö te mahaa sisään kun otatte kuvia? Mulla on iltaisin jo ihan selkee maha, mutta jos jännitän vatsalihakset ja vedän mahaa sisään, se melkein kokonaan katoaa :rolleyes: Tai pömpöttää se jo päivälläkin, mutta iltaisin oikein korostuu turvotus.

En oo vetänyt vatsaa sisään, kuitenkin otan vertailukuvia aina vaan aamuisin juuri tuon bonusturvotuksen takia :D

Kyllä mulla maha on jos annan sen olla rentona, mutta se on pääasiassa läskiä :D ite vauvamasu piiloutuu sinne alle. Nyt tosin farkkujen nappi auki

Mä oon ottanut kuvan aamulla. Aamupalan jälkeen tuntuu että tuo maha plumpsahtaa esiin. Ja iltaa kohden kun mennään niin turvotus kasvaa.

Ihmettelinkin pienipapunen, että missäs sun oma todistusaineisto on :D Kauniin mahan lisäksi nätti paita sulla :)

Mulla ei toi maha enää kamalasti tahdo vetäytyä, vaikka kuin yrittäs vetää sisäänpäin ja/tai jännittää lihaksia. Pömppö on ja pysyy.

Täällähän oli taas kivoja kuvia!:)

Mä saan kyllä vedettyä vielä mahan sisään, eikä tuohon jää kun joku pieni läskilöllykkä näkyviin:D Mut oikeasti, iltapäivästä alkaen turvotus on ihan hirveää, eikä oo yhtään kiva olokaan:S Just töistä tullessa katoin, että näytän jo siltä ku synnyttäisin kohta:<

Mulla oli tänään samantyyppinen kokemus kuin Mairenalla. Olivat kuulemma 4.3 jo mietiskelleet asiaa whatsapp:ssa. Kuiskutteluja on riittänyt :shy:

Hih nykypäivää ku whatsappissa kohistaan :grin Ihana toi "älä nyt loukkaannu jos et oo, mutta..." :D

Takaisin