Namnam,mulle kaikki!

Mulle on muutamassa viikossa kehittynyt kunnon jäätelöaddiktio [;)] Mulla ei oikeen maistu päiväaikaan ruoka mut jätski sitäki enempi. Varsinki nyt kun on ollu näitä helteitä niin on menny useempi paketti jädeä..
 
Mulla ei oikeestaa oo sellasta riippuvuutta nyt mistään ihmeellisesti. Hedelmii kylläkin,kun ovat niin mehukkaita. Ja kaikki juomat mitä juon,niin jäiden kera..on niin kuuma,ja vie kyllä janon. Limuu ja mehuu menee..[:D] Joo ja mehujätskii ja hemut..niistä nyt ei osaa luopuu [:D]
 
Raskausajan jälkeistä himotusta...otin tunti sit uunista paholaiskakun (kuivakakku). Jestas kun se paisu hyvin ja tasaisesti...Sit ajattelin, että nyt kyllä maistan, kun tyttö vielä nukkuu. Irtos vuoastaan niin hyvin ettei koskaan ja säily ehjänä. Tuoksu ihana...leikkasin...keskeltä raakaa ja lysähti kasaan. Sen siitä saa kun jokin onnistuu, vaan ei koskaan nappisuoritus. Oon kyllä syöny jo puolet kakusta, että eipä tuo raakuus voittanu himoa. Terveellinen ruokavalio vaatii sit joskus pinnausta, että kestää tätä elämää.
 
Takaisin
Top