Namnam,mulle kaikki!

Äiskä kerto,et se on tänään menossa sen kaverin synttärikahveille ja minä sitten laitoin tälle viestii,että voisin tarjoutua mukaan kun tiedän mitä kaikkee hyvää herkkuu siellä on...[:)][:)][;)] Kerrrrmakakkuu<3 namnam. [:D]
 
Söinpäs pari palaa täyskärii ja vähän muuta herkkuu [:D]
kaupasta kävin hakee appelsiineja...<3 ja sitten ostin kermaa ja tämmöstä,kun huomeen aattelin tehä pakkasee vähän pullaa,sämpylöitä ja mokkapaloi [:D]
Mies kun niin paljon tykkäs mun mokkiksista [;)] se varmaan syö niitä ihan mielellää :) ja tietysti itsekin..[:D]
 
Voi herranjestas mulla oli koko eilisen päivän huono omatunto... tuli meinaan eilisestä sellainen mässäily/herkuttelupäivä että oikein pahaa tekee [:D]
Miehellä tänään poikkeuksellisesti vapaapäivä. Aamupalan jälkeen piti lähteä Lohjalle asioille ja käytiin sitten siellä Macissä syömässä; mcfeast-ateria colalla, isoilla ranskiksilla ja valkosipulidipillä [;)] Sitten kotimatkalla ostettiin karkkipussi ja suklaakaurakeksipaketti ja niitä sitten kotona siinä hieman... Mitään kunnollista ei pysynyt syömään, kuin vasta illalla.

Mutta itse asiassa olenkin suorastaan hämmästynyt; joko tästä nyt unohtui jotakin hyvin oleellista, tai sitten tuo eilinen päivä ei näytäkään niin karmealta, kuin mielessäni kuvittelin
Ei muuten roskaruuista mulle ainakaan maistuis pizza tai kebap. Viimeksi söin pizzaa joskus alkuvuodesta mutta eipä maistunut kovin kehuttavalle. [:'(] Mutta hampparit ja ranskikset sen sijaan *nami*

Ja oletteko muuten maistaneet niitä suklaa-kaurakeksejä (siis kauralastuja, joiden toinen puoli on kuorrutettu tummalla suklaalla)? Voi vitsi... ne on kyllä ennen raskauttakin olleet aivan ihania... mutta edelleen niitä menis aivan helposti paketillinen ihan huomaamatta :P
 
Mä paistan itse nuo ranskikset enkä laske niitä roskaruoaksi. Eihän ne toki vedä vertoja pikaruokapaikkojen perunoille, mut saanpahan masuntäytettä. Suolaa mä en niihin lisää, kun jalat turpoo muutenkin niin kovasti, ketsuppi ja pippuri riittää. Siitä seuraa vaan sit se suolanpuutos, että joskus iltasella on pakko vetää nakkei tai muuta et huono olo lähtis pois. Eli ei se suolan rajoittaminenkaan aina ihan hyväksi ole. Keksit mulla on jääny kauppaan, kun ei vaan tee mieli. Gluteenittomat versiot kun tuppaa hajoomaan heti suussa ja sit rupee yskittää. Suklaa ois hyvää, mut se närästää niin kovasti. Jos aamusella syö, ni siitä saa kärsii sit koko loppupäivän. Ja harmittaa sellanenkin, että puolukat närästää. Mullon paljon puolukkamehuu ja siitä tykkäisin kiisseliä tehä, mut pitänee sekin jättää toukokuulle. Karkkia en ole syöny enää viikkoihin, kun siitä ei saa sitä hyvää oloo kuin sillon alkuraskaudessa kun muu ei maistunu.  
 
Helpottava kuulla, että muutki syö herkkuja ja muuta. Itellä meinaa tulla joka suupalasta huono-omatunto.[:o] Mut ihan turhaan näköjään. On kumminki aika hanskassa pysyny nuo makeet, mitä nyt välillä kans kunnon herkku päiviä. [:)] Ja sitten tasasempaa jaksoa.

Onko muilla samaa ongelmaa? herään joka aamua ennen seiskaa ja menen illalla nukkumaan siinä 22-23.00 maissa. Päivällä en nuku oikeestaan koskaan päiväunia. En tajua miksi oon alkanu herätä näin aikasin raskauden aikana. Oon nyt saikulla äitiysloman alkuun asti.
 
Se voi olla se oma luonnollinen rytmi mikä nostaa päätään kun ei tarvii herätyskelloon heräillä. Olen meinaan huomannut ihan samaa itsestäni. Oon ollu jo useamman kuukauden kotosalla ja alkuun heräilin kasin jälkeen mut nyt näyttää aikaistuvan koko ajan. Tai sit valmistaa tulevaan [:)] Tänään heräsin jo kuuden jälkeen...se tosin johtu ihanasta naapurista joka huutaa suoraa kurkkua lapsilleen [:@] Tekee niin pahaa kun viattomille huudellaan ihan järkyttäviä asioita! Mut kun eipä sille mitään voi oikein tehdäkään...
 
Mie tein vähän hyvää [:)] Tässä elämäni toisen kerran tekemäni mokkapalat ja pikkusämpylöitä <3 Pullat täytyy vielä tehdä [;)]

 
Tiiaa: Pitää laittaa varotus jos laittaa herkuista kuvaa [:@] hehe.. mokkapalat on mun heikkous ja jotenkin saanu pidettyä itteni kurissa vaikka reseptejä täällä vaihdeltu.. nyt kuvaa.. kidutusta [:D] *kuola valuu jo*
 
Uups! [:D] Sori tytöt! Enskerralla lupaan varottaa [:D][:D]
Voin varottaa,että laitan tänään vielä äsken tekemistäni pullista kuvan tänne [;)]
 
ok.. mutta mokkapala tarvikkeet on jo huomisella ostoslistalla :D nooh en mä ookkaan leiponu pitkään aikaan [:)]
 
Nyt Inxu on ihan vihain mulle,kun langennutin sen herkkuihin..[8|][:D] sori.
Tässä bullat ja mun iltapala,mihin minä lankesin [8|][;)] (Tuossa vaiheessa olin siis yli puolet jo syönyt makkaraperunoista!)
Oon tänää ollu kunnon herkkuperse.[:D]


 
no eipä tarvii sitten taas vähän aikaan haaveilla herkuista, kun vetää puol pellilstä mokkapaloja ennätystahtiin [:D]

ei se mitään Tiiaa [:)]
 
Hehee.. Mäkin täällä manailin miehelle ääneen, että "eiiii mitään kuvia mokkapaloista!!" [:D]
 
Mä oon sitten tosi ihana kun herättelen teidän makunystyröitä näillä kiusallisilla kuvilla [:D]
 
Joo, kyllä mullakii menee herkkuja ihan joka ikinen päivä ja moneen otteeseen! [:)] Mun on vaan IHAN pakko saada jotain "jälkkäriä" aina ruuan (tai vaikka leivän) jälkeen. Jäätelö ja mehujää on kanssa tosi must-juttuja ja suklaata söin jo ennen raskauttakin enemmän ku riittävästi. [;)] Siitä mä oon yllättyny että en syö mitenkään kauheesti kerralla vaan enemmänkin kyse on siitä että pitää saada suu makeaksi. Nytkii mulla on jo yli viikon ajan lojunu suklaalevy kaapissa ja käyn sieltä aina himon iskiessä ottamassa palan tai kaksi. [:)] Herkut täytyy vaan meillä mieheltä piilottaa kun se syö kaiken kerralla (on oikeesti oikea kaatopaikka...). Nytkii se suklaalevy on [:)] vauvan vaatekaapissa piilossa (toivottavasti mies ei käy täällä näitä lukemassa koska muuten mun on etittävä taas uus piilo...). [;)]
 
Nyt ahistaa tosissaan noi Tiiaan mokkapalat. [:D] Jäätelöä ois mutta tietty sitä nyt ei tee mieli mitä meillä on.. [:D] Vaan nimenomaan tekee mieli jotain tollasia leivoksia tms.. Muutupa tässä nyt sellaseks kun kauppakaan ei oo enää auki. 
 
Lyydia~ Sitten huomenna vaan marssimaan kauppaan niinkun Inxukin [:D]

Söin tossa itseasias pari mokkapalaa ja jestas kun tuol on nyt pakkases sämpylää ja pullaa ja sit mokkapaloja,niin paljokohan paino näyttää keskiviikkona neuvolassa [:D] Taidan jättää kertomatta,että olen mussuttanu kaikkee herkkuu[:D]
 
Tiiaa eihän se auta enää huomenna kun himo on nyt.. [;)][:D] Äkkiä nyt nukkumaan ni pääsee ees unen ajaks tästä ärsytyksestä eroon... [:D]
Nim. söin sitten näkkäriä teen kanssa, enkä edes sitä jäätelöä. Tuohan onkin melkein sama kuin leivokset.....
 
Herkut täytyy vaan meillä mieheltä piilottaa kun se syö kaiken kerralla (on oikeesti oikea kaatopaikka...). Nytkii se suklaalevy on [:)] vauvan vaatekaapissa piilossa


Ihan sama juttu täällä! Annas olla jos on joku karkkipussi/suklaalevy unohtunu multa pöydälle, niin kun mies puoli tuntia istuu sohvalla, mulle ei ole jäljellä kuin korkeintaan kaksi palaa...
Sipsipussin kanssa jäi kans pe tähän telkkua kattoon kun lähdin nukkumaan ja kun aamulla heräsin, oli pussin pohjalla semmoiset säälirippeet että suoraan roskiin vaan... Ja sen pussin hän toi erityisesti minun pyynnöstäni kotimatkalla töistä kun mun teki mieli näitä nimenomaisia sipsejä. No sainhan minä niitä siinä illalla tietty mutta kyllä välillä veetuttaa niin samperisti että ei ole tosikaan... [:@]
Tai jos ostetaan yhteinen karkkipussi niin minä syön nautiskellen yhden kerrallaan mutta mies nappaa aina kourallisen kerrallaan ja tunkee ne kaikki yhtä aikaa suuhunsa... pidä siinä nyt sitten puolesi että itelle riittäisi edes jotakin. Tän takia mä niitä karkkeja jemmailenkin. Fazerin sinisen konvehtilootan sain iskältä naistenpäivänä joka on nyt ollut koko aika pöydän alla piilossa ja syön yleensä joka päivä muutaman. Se onkin saanut olla rauhassa mieheltä joten se on siellä edelleenkin [:D] Ihmettelee tietty sitten, että mistäs nämä suklaaboxin kuoret on pahvinkeräykseen ilmestynyt [8D][:D]
 
Takaisin
Top