Näkyykö jo maha?

Sama juttu. Näyttää et olis jo puolivälissä raskautta. Eipähän paljoo enää piilotella. Olis vaan ihana saada ensin ultravarmistus ja et se maaginen 12 viikkoa olis täynnä...
 
Mulla on nyt rv 11+2 ja iso maha. Lähinnä varmaan turvotusta, koska eihän mikään ole vielä voinut kasvaa. Juuri eilen kaverit kysyivät, että odotanko? Jouduin mammahousut pistää jalkaan jo jouluna, kun turvotti niin kauheasti.
 
Mahan pyöristyksen huomaa tutut ja itse, mutta olihan tänään (11+5) hauska, kun ultrannut lääkäri sanoi, että sustahan tämä raskaus ei vielä päälle päin näy :)
 
Olin tänään siskon työnä kylässä ja yritin kaikin keinoin peitellä mahaani kun en halua vielä kertoa..on aika yllätys kaikille kun oonki raskaana:-D sisko kyseli että laitanko adan ( esikoisen) hoitoon syksyllä? Olin vaan että täytyy kattoa;-);-)kauheeta pitää salaisuutena..mutta vaan sen takia jos jotain tapahtuus ennen np-ultraa..nyt vasta 8+5.
 
Mä oon pystyny peittää mahan huppareil.. mitää muita paitoi ei voi laittaa ku heti näkyy maha. Vaik ei turvotakkaa nii pal enää..
 
Mä kävin eilen ostamassa parit M-kokoa olevat juoksutrikoot. Ne antaa hyvin myöten vatsasta :happy:
 
Harrastatko liinuska ihan hikilenkkeilyä? Mulla ei ole mitään icebugeja, joten en uskalla näillä liukkailla vielä palata juoksun pariin, vaikka olo on nyt jo sen verran hyvä että juoksusta se vain paranisi.

Hankin syksynä sellaisen tukivyön mahalle just juoksemista varten, mutta nyt kun omat lenkit ajoittuisi toisen kolmanneksen loppupuolelle ja kolmannelle, niin olenkin tässä pohtinut, että kuinka vaarallista se sykkeiden nostattaminen siinä vaiheessa olisi. Mulla on sekä kohtuu huono peruskunto että tavallista korkeammat sykkeet jo muutoinkin.

Mut jos hikilenkkeilyä tekisi vaan maksimissaan tunnin settinä, niin olisiko se jo pahaa happivajeen aiheuttamista? Nyt kun käy salilla, niin ne yli 150 sykkeet lasketaan kuitenkin sekunneissa, mut juostessa mulla nousee ekalla minuutilla jo yli 150 ja siellä pysyy kunnes lenkki on ohi. Tuohan yleensä hapottaa monilla, mut itse juoksin edellisen puolimaratonin keskisykkeellä 170+, eikä vielä lyönyt happoja päälle.

Mikään kävely ei sit vois vähempää kiinnostaa, vaikka peruskunnon rakentamiseksi se kai olisi oikea reitti...
 
Joo mulla on nastalliset lenkkarit, ne on kyllä ihan must juttu talvijuoksussa :)

Mulla ollut nyt sykemittari mukana ja keskisyke selvästi korkeammalla kuin normisti. Oon pitänyt sen siinä 150 tienoilla, et jos nousee yli, niin vaikka kävelen hetken ja sit taas jatkan juoksua. Tai sit puhun hands freessä jollekin kaverille, niin siinä on pakko mennä niin hissukseen, ettei liikaa hengästytä! Oon myös juossut vähän lyhempiä lenkkejä, noin 40 minsaa. Pääasia, et saa juostua ja sen hyvän fiiliksen! Yritän ajatella niin, vaikka ennen oon vaan kytännyt kilsoja ja aikaa yms.

Aattelin ensi viikolla nyt ekaa kertaa kokeilla mennä salille! Sen verran tää pahoinvointi jo helpottanut. Mahtava olo, ihan kuin olisi herännyt taas eloon :grin
 
Sanos muuta, ihan huippua kun voi tehdä jotain muuta kuin tuskailla. Kävin vielä noita viime syksyn kellotuksia ja valitettavaahan se on, et kyllä se alin keskisyke oli 167... Et ei mulle taida tulla lenkkeilyyn lupalappuja muutoin kuin omalla riskillä.

Nyt salilla voi 5 minuutin alkulämmön ottaa crosstrainerilla ennen kuin syke pomppaa :/
 
ImageUploadedByVau Foorumi1422459130.534345.jpg

11+1, pallo..
Kuten kuvasta näkyy, piti aamulla virittää kuminauha farkkuihin, että pysyy päällä :'D Tähän asti on riittänyt että housujen nappi on auki, mutta nyt ei mene vetskarikaan enää kiinni.
Olen äitiyshousujen ostoa jo miettinyt, mutta toisaalta tuntuu aika turhalta näin aikaisessa vaiheessa. Toivon että omat farkut sopii jalkaan mahdollisimman pitkään, vaikka sitten tuollaisten kuminauhaviritelmien kanssa. :D
 
Täällä kans turvotusta ja vatsa on aika kova kun kokeilee. Ehkä hieman jo vatsa pullottaa. Ainaki vaikeaa vetää massua sisään päin. Ainakin haluaa jo kuvitella, että näkyy :wink LA 5.8.15 Ja edellisestä raskaudesta 7 vuotta :D
 
Täällä rv 11+ ja voisin väittää että enään ei ole vaan turvotusta vaan jotain muutakii. Pari viikkoa ollu nyt kiinteempi vatsa mikä ei oo yön aikana hävinny. Sitä ennen oli älytön turvotus jokunen viikko. Maanantaina on ensimmäinen ultra ja sitte alan laittaa kuvaa ku saan varmistuksen että siellä joku pieni kasvaa.:Heartpink
 
2015-02-01 18.30.13.jpg Tällä hetkellä rv11+4 ja vielä pitäis pari viikkoa saada maha pidettyä piilossa sillä vieläkään ei ole tullu kutsua nt-ultraan... sitä ennen en aio omalle tai miehen perheelle asiasta kertoa, vain parille lähimmälle ystävälle on ollut pakko asiasta mainita :)
kohta ei niinvaan tuota mahaa enää peitelläkkään :D piti jo mammafarkut käydä ostaan :)
 
Hihii, kiitos Manda90 :)

Onhan tuota masua ollu pikkasen jo ennen raskauttaki mutta selvästi on nyt raskaudesta lähtenyt pyöristymään ja muuttumaan 'kovemmaksi', vähän vaihtelee turvotus päivittäin mut illasta maha pyöreimmillään :)
 
Mulla verkkuli lähes yhtä iso masu ellei jo saman kokoinen ja rv 13+5! :oops:
En tiiä miten tää voi olla jo näin iso! Just tänään käväs mielessä että mikä jättivaavi siel oikeen on :grin
Kaitpa se vaan joillain tulee aiemmin esiin. Itellä notkoselkä joten se kyllä aina korostanut vatsanseutua mut ei se nyt tämmönen oo koskaan ollut!
 
Takaisin
Top