Näkyykö jo maha?

Lee

Silmät suurina ihmettelijä
Kuinka monella siellä on jo maha näkyvissä? Omat vanhemmat ja mieheni kovasti väittävät että minulla olisi jo maha näkyvissä, mutta itse luulen kaiken olevan vaan turvotusta, 10viikolla ollaan. :) Jollain tapaa omat kädet jo hamuilevat itsestään vatsan päälle ja peilin edessäkin tulee nykyään aina katseltua omaa vatsaa. :Heartred
 
Mä kanssa seurailen jatkuvasti ja pyrin nappaamaan kuvan silloin tällöin samassa asennossa, että saa vertailla. Pitäis vaan siirtää ne koneelle, että näkis vierekkäin. Mulle tuli nopsaan silloin se alkuturvotus ja nyt (9+2) alan olla varma, ettei se tuosta häviäkään ennen kuin jo oikea vauvavatsa kasvaa :) Osa housuista on jo täysin poissa laskuista ja oon myös huomannut, että korkeammalle tulevia alushousuja pitäis lähteä ostamaan...
 
Mulla näkyy kanssa, mutta uskon sen olevan turvotusta. Itsellä nyt 9+5 menossa ja olen myös nappaillur kuvia että saa sitten vertailla :)
 
Katoin kuvaa ekasta raskaudesta 37+0 ja huomasin että maha on nyt jo isompi vaikka viikkoja 6+2.on kyllä turvotusta:-D ja pitääs yrittää pitää piilos neuvolaan asti:-D:-D
 
Mulla kans valtava maha mutta turvotustahan sen täytyy olla kun tänään vasta 7+1:)
Itekin mietin ehtiikö se hävitäkään jos tilalle alkaa sit suoraan kasvaa vaavimasu.
 
Kyllä tuota mahaa näkyy, vaikka turvotusta kai se suurimmaksi osaksi on. Housut on kyllä alkanut käymään vähiin. Ne mitkä ennen raskautta oli jopa hieman isot, niin jo vähän ikävästi puristaa. Varmaan tässä pitää kohta jo lähtä äitiyshousuja ostamaan, kääk. Niin ja viikkoja nyt 9+6.
 
Eipä tartte onneksi hankkia äippähousuja ku jäi edellisestä raskaudesta:-D voi pikkuhiljaa jo alkaa ottamaan rennomin ku pelänny että tämäkin menee kesken ja ei oo oikeen tohtinu mitää kirjootella..tiistaina 6+4 ja jos kaikki hyvin niin ei tartte niin paljo ressata neuvolaan:-D
 
Täällä kans turvotusta ja pari kiloa tullutkin lisää.. vähän näyttää vauvamahalta kun seisoo suorassa, mut ei taida vielä ihan kuitenkaan olla. :D 9+3 nyt.
 
Löytyy maha :) on kyllä turvotustakin. .. mutta töissä tuumasi tänään että ei voi enää erehtyä :D kuvat otan suunnilleen viikon välein ni saa verrata :)
 
Mulla nyt on mahaa muutenkin sen verran ettei sita ehka katsoja tajua jos ei ajattele asiaa, mut kylla se on selvasti turvoksissa ja tuntuu erilaiselta, kovemmalta kuin normi laskilollero. Normihousut ahdistaa, mammaleggarit on kovassa kaytossa ja kotona sellaset tosi loysat olohousut. Kuvia en oo ottanut, mut mielellaan kans kadet hakeutuu vatsalle. Viikkoja on nyt 9+ jotain, luultavasti. :)
 
Täällä 7+6 ja vatsa on niinku olis puolessavälissä raskaus :D mutta turvotusta tämä on...Aamulla turvotus maltillisempaa :) Alkaa jo vaatteiden läpi näkyä...vaikka löysiä pitänyt :oops:
 
Täälläkin näkyy ja vatsa, vaikka miten yrittäisi säkkiin pukeutua. Turvotusta tuo on tietty (tänään 10+2), mutta vanhoja kuvia katselin, että ekassa raskaudessa samanlainen maha oli noin rv 25 :D

Jalkaan sopii tasan kahdet housut kotilökäreiden lisäksi, joten vaatekauppaan on lähdettävä täälläkin.
 
Turvotusmaha täälläkin! Jopa vuoden ikäinen esikoinen huomannut että äidin maha on erinlainen ja pömpöttää kun sitä on kiva käydä paidan alla katselemassa ja pussailemassa :grin
 
Katariina86: Toi mun turvonnut mahani on aika säälittävän näköinen verrattuna sinuun! :D
Täytyy illalla ottaa uusi kuva ja katsoa millainen ero on aamulla ja illalla.
 
Sehän riippuu millanen on kroppa:-D ja itte synnyttäny vuos sitte niin tulee varmaan ennemmin näkyviin..pian varmaan jo kysellään..no viikko niin ei tartte enää salaalla jos joku kysyy..
 
Turvotusmaha löytyy täältäkin :) Vähän se on kyllä laskenut, mutta sellanen kova pyöreä pömppö on ja pysyy ja varmaankin siitä lähtee sitten kunnolla kasvamaan. Tasan yhdet housut menee päälle, mutta sinnittelen vielä näillä. Muista housuista täytyy jättää nappi auki :p Mammasukkikset on ollut käytössä jo joulusta. Tulis vaan se 12 viikkoa täyteen, että vois kuuluttaa kaikille, että meille tulee vauva :rolleyes:
 
Takaisin
Top