Lasinoh ja Bepanthen olleet mulla käytössä, mä ehkä itse tykkään vähän enemmän Bepanthenista, on jotenkin vähemmän tököttiä ja imeytyy mulla paremmin.
Sain tänään vauva- ja äitiyskamaa lähes takakontillisen verran työkaverilta - tai no, itse asiassa meidän tavaroita ne alunperin olivat, jotka olin pari vuotta sitten lahjoittanut hänelle ("kun ei meillä ole niille tarvetta"

), ja nyt kun kollega palasi äitiysvapaalta töihin ja näki mut maha pystyssä, niin hänä totesi, että nyt saattekin ne kamppeet takaisin!
Siinä oli odotus-/imetysajan vaatteita, vauvan vaatteita, rintareppu, pomppukeinu, aventin rintapumppuun sopivia pulloja sekä äitiyspakkauksen laatikolle sopiva jalusta, joka on kevyt mutta tukeva ja tosi näppärä, jos alussa tekee laatikosta vauvan sängyn. Jalustan kanssa pakkauksen laatikko tulee just sopivalle korkeudelle sängyn viereen, mistä lapsi on helppo nostaa yöllä rinnalle ja takaisin nousematta itse edes sängystä ylös.:)
Mä oon ihan fiilareista näistä. EN yhtään muistanut mitä tavaraa olen kenellekin tutulle ja kaverille antanut, enkä ole edes käynyt varastossa katsomassa tilannetta. Ajatus on hoitaa tätä varustelupuolta vasta sitten kun ollaan saatu esikoinen muutettua omaan parvihuoneeseensa, kunhan nyt saadaa se parvi ensin valmmiiksi ja rakennustyömaa pois asuintiloista.