Kolibri, mä ottaisin ilolla vastaan 10 kk neuvolan. Väliä silläkin on kuitenkin 2 kk edelliseen, ja jos ollaan todella huolissaan painosta niin kyllä niitä seurantoja voidaan tarvittaessa tehdä edelleen vaikka kuukauden tai kahden viikon välein. Toi neljä kuukautta on kuitenkin tosi pitkä väli, että jos painossa tapahtuu kunnon notkahdukset niin siihen ei saa noilla väleillä reagoitua.
Neuvolan tehtävä on seurata ja suurin osa seurannasta on asioiden varmistelua, varmistelua varmaan teilläkin. Mulla on paljon kavereita, joilla on ollut pienikokoisia lapsia, jotka kehittyy muuten vähintäänkin keskitasolla ellei paremmin. Nelivuotiaina moni on kirinyt kasvussa.
Mun pitää itse taas panostaa siihen että syön samaan aikaan pojan kanssa, meillä myös toi syöminen ollut pari päivää surkeaa aiempaan verrattuna. Poika syö muutaman lusikallisen, sitten itkee/huutaa turhautuneena. Maitoa ottaa enemmän mutta kiinteät on joutunut jakamaan neljään ateriaan kun ei uppoa. Veikkaan että ylös tulossa hampaita, vaikkei mitään vielä tunnukaan.