Mä oon nyt yrittänyt sitä välipalaakin tarjoilla. Meillä syödään kyllä kaikki ateriat kans yhdessä. Aamulla (noin klo 8) keitän pojalle ja itelleni puuron, tykkään siis itekin kovasti puurosta. Lounaalla (noin klo 11) oon nyt tarjonnu pojalle esim. keitettyä kanamunaa tai avocadoo ja sämpylää, tomaattia tms. ja ite syön leipää ja teetä. Välipala sit joskus klo 14, syödään molemmat jotain hedelmää. Päivällinen joskus klo 16-17, koko perhe syö yhdessä. Poika sormiruokailee, niin syödään aika pitkälti samaa ruokaakin kaikki, aikuisten ruoka vaan maustetaan erikseen. Iltapalalla (noin klo 20) pojalle marjoja ja puuroo, itelle leipää. Neuvola kun "käski", että nyt 8-kuiselle täytyy antaa kaksi kasvis-lihasoseateriaa päivässä. No, meillä ei syödä soseita ollenkaan, eikä kyllä lihaakaan joka päivä (ite en syö ollenkaan, mies silloin tällöin). Mutta yritän muistutella itselleni, että neuvola neuvoo, ei käske. Monipuolisesti pyrin tarjoamaan kaikenlaista ruokaa ja joku proteiinin lähde pääaterioilla. Meillä enimmäkseen siis nyt kananmuna, avocado ja kala. Tein myös yks päivä bolognesea Quornista, hyvin uppos pojallekin. Täytyis varmaan seuraavaks ottaa tofu listalle.