Muita odottajia pääkaupunkiseudulta ?

edellinen viesti oli minulta :D
en tajunnut että foorumillekin pitää erikseen kirjautua nykyään :D

Pjoo, tää uudistus on ihan kökkö! Ei meillä oo mitään ikiomaa facebook-ryhmää (vielä), se vois kyllä olla ihan kiva!

Osaako muuten joku teistä uusinta-äideistä sanoa, että onko mitä luulen: Mää siis sunnuntaina töissä rehkin oikein kovasti, ja nostelin kartiotuijan taimia myyntihäkistä toiseen aika määrän. Mulla siitä tuli jo lantio vähän kipeäksi, mutta sen jälkeen kun menin toimistoon, kramppasi maha, ja kovasti. Siis koski ja kramppasi niin, että piti ihan istua paikallaan hetki. Kesti jonkun puoli minuuttia - minuutin. Oliko tämä nyt supistus? Pitää vissiin oikeasti lopettaa nostelut.... Kauhea invalidi! Ja töissä ei saa enää tehdä mitään kivaa, varastossa ajelin ostoskärrin kyydissä ja huusin "WHIIII!!!" Ni heti tuli joku sanomaan et nyt hei kunnolla ettet kaadu! Tylsimykset :happy118

Tänään taas hierontaan, ja sitten autonvaihto-hommiin <3 Ja 2 vapaapäivää, mahtavaa! Lähden samantien uudella autolla käymään Lappeenrannassa, kerrankin vois olla ettei se matka ole ihan ankea ja puuduttava ku vakionopeudensäädin kuskaa :glasses1

Joo hierontaan pitäs kyllä mennä, vaikka onneksi mies hieroo aina tarvittaessa :) On se kyllä niiin ihanan rentouttavaa:)

Ihanan aurinkoinen vklp ollu, kyllä huomaa että ihmiset alkaa olla heti vähän ilosempia :D Nyt on koko kevään ja kesän kauheesti erilaisia juhlia. Viime vklp oli kaverin synttärit, ja oisha se tehny pitkästä aikaa mieli hieman maistella boolia ja skumppaa. Mut oli kyllä mukavaa, ja hassua oli seurata ihan selvimpäin, kun yleensä minä oon varmaan se joka eniten juo :D En enää ees jaksa ostella niitä alkoholittomii, ku ei ne maistu miltään. Mieluummin sitten juo vaan jotain limpparia.

Onko teillä tulossa kesällä paljon juhlia/häitä? Mulla on jopa kahdet häätki ja pitäs nyt äkkiä alkaa ettii mekkooki, joka hyvällä tuurilla mahtus molempiin. Ei vaan mistään netistä löydy hienoja äitiysjuhlavaatteita, kaikki on sellasia kaapuja :D En kyllä mitään sellasta makkarankuortakaan halua :D

Joo minä oon facebookissa syyskuisten äidit ja syyskuun suloisuudet ja yhdessä kirppis-ryhmässä. Päivittäin käyn kyllä lukemassa, mutta harvemmin tulee kirjoteltua. Ehkä sit loppuajasta enemmän, ku ei oo ku odottelua päivät pitkät :D

Mä voin perustaa meille oman FB ryhmän, jos haluutte liittyä! olis kivempi kirjotella siellä, kun ei oo kaikkien nähtävillä :) Tarviin ainakin yhden henkilön mun lisäksi siihen perustamiseen, joten laittaako joku mulle linkin omaan FB profiiliinsa tuolla viesteissä? Ja toki siihen voidaan muitakin halukkaita lisätä!

Mulle tai EeVeille voi laittaa linkillä oman FB proiilinsa niin saadan lisättyä ryhmään! Se on siis salainen eikä näy muille kuin niille ketkä on lisätty ryhmään :)

Hei mäkin liittyisin mielelläni tohon fb ryhmään mutta miten saan lähetettyä yksityisviestinä linkin omaan fb profiiliin :D näin tuolla vaan ton, että saa julkisesti lähetettyä kommentin hennannaa: lle :/

Takaisin