Joo hierontaan pitäs kyllä mennä, vaikka onneksi mies hieroo aina tarvittaessa :) On se kyllä niiin ihanan rentouttavaa:)
Ihanan aurinkoinen vklp ollu, kyllä huomaa että ihmiset alkaa olla heti vähän ilosempia :D Nyt on koko kevään ja kesän kauheesti erilaisia juhlia. Viime vklp oli kaverin synttärit, ja oisha se tehny pitkästä aikaa mieli hieman maistella boolia ja skumppaa. Mut oli kyllä mukavaa, ja hassua oli seurata ihan selvimpäin, kun yleensä minä oon varmaan se joka eniten juo :D En enää ees jaksa ostella niitä alkoholittomii, ku ei ne maistu miltään. Mieluummin sitten juo vaan jotain limpparia.
Onko teillä tulossa kesällä paljon juhlia/häitä? Mulla on jopa kahdet häätki ja pitäs nyt äkkiä alkaa ettii mekkooki, joka hyvällä tuurilla mahtus molempiin. Ei vaan mistään netistä löydy hienoja äitiysjuhlavaatteita, kaikki on sellasia kaapuja :D En kyllä mitään sellasta makkarankuortakaan halua :D
Joo minä oon facebookissa syyskuisten äidit ja syyskuun suloisuudet ja yhdessä kirppis-ryhmässä. Päivittäin käyn kyllä lukemassa, mutta harvemmin tulee kirjoteltua. Ehkä sit loppuajasta enemmän, ku ei oo ku odottelua päivät pitkät :D