Meille tulee käytettynä serkulta vaunut (Emmaljungat, tehtiin aika hyvät kaupat!) turvaistuin, sitteri, leikkimatto, mitä nyt löytyykään. Itse en ole hankkinut vielä yhtään mitään, kanssa luotan siihen että kyllä läheisetkin intoutuu niitä leluja ja vaatteita ostelemaan. Varmaan sitten äippälaatikon ja näiden ekojen tavaroiden jälkeen pitää vähän inventaariota tehdä, että mitä vielä tarvii.
Itse olen ostanut vasta yhden tavaran vauvalle: Ötökkä-mobilen ikeasta, ja vain siksi että se oli IHAN HITON söpö ja pelkäsin etten sitten lähempänä vauvan tuloa enää löydä sitä sieltä :D
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/90176759/
Ja niitä liikkeitä on tuntunut nyt 3 kertaa. Eka ja toka kerralla oli sellasta pientä kuplien ritsahtelua (?) vähän häpyluun yläpuolella, sitten pari päivää myöhemmin tuntui kuin pikkuriikkinen höyhen olisi silittänyt kohdun oikeaa reunaa sisältäpäin. Nyt on ollut pari päivää hiljaista, vähän harmittaa kun luulisi että ne siitä alkaisi aina vaan lisääntyä. Kaveri kyllä lohdutti että hänellä oli sama, että eka kertojen jälkeen olikin sitten pitkään hiljaista.
Olen silti vähän "loukkaantunut" vauvalle, kun ensin kiusaa ja sitten ei enää mitään ;) Joten tilasin tänään dopplerin! Jos arvon pienokainen aikoo mököttää masussa, mie voin kyllä vaikka salakuunnella sitten. Tilasin tän halvimman mahdollisen kun olin lukenut monta viikkoa käyttäjäkokemuksia, että tämänkin pitäisi pelata ihan yhtä hyvin kuin kalliimpienkin.
http://www.raskauskeiju.fi/index.php?tr=10&ala=&tuote=10
Perustelin tämän "turhakkeen" tilaamista sillä että
A) Sen voi sitten lainata tai myydä eteenpäin.
B) Haluaisin kanssa kotona tuntea sitä samaa rauhan ja seesteisyyden tunnetta kuin neuvolassa kun niitä kuulee.
C) Jos loppuraskaudesta liikkeet vähenee selvästi, sillä voi sitten kuunnella ja varmistaa, että onko sykkeissä mitään vikaa.
D) Eipä tuo 34 euroa ole loppujen lopuksi suuri summa, on sitä turhempaakin tavaraa tullut ostettua. Ja tilasin samalla muitakin tavaroita tuolta (masutuubeja) niin tulee sitten siinä samassa rytäkässä.
Raportoin sitten kun se tulee että miten toimii ;)