Ultra meni oikein kivasti, kiitos kysymästä :) Sieltä löytyi vauva ja sydänäänet. Nyt vasta ensimmäistä kertaa tajuaa että jotain siellä oikeesti on! Vauva vastasi hyvin menkoista laskettuja viikkoja, mutta lopullinen laskettuaika siis 15.9. Mulle sanoi ultraaja että niillä on neuvolassa vähän eri laskutapa ja se usein muuttuu yhdellä päivällä. Me ei oltu käyty varhaisultrassa niin tää oli ihan eka kerta kun päästiin vauvaa kurkkimaan. Ultraaja oli todella mukava, osas ihanasti eläytyä meille täysin ihmeelliseen tilanteeseen "Wautsi mikä vauva, oi nyt se vilkuttaa" tms. Vauva olis tosin tahtonut nukkua ja jouduttiin vähän herättelemään että saatiin kaikki mitattua.. :) Mäkään en olis millään jaksanut odottaa, mutta kyllä se jotenkin palkitsee kun sinne sitten pääsee! Nyt pitäs viikko odotella vielä verikokeen tuloksia. Varattiin samalla aika rakenneultraan kahden kuukauden päähän.
Kiva kuulla Eevei, että ei ole ollut vaaraa vauvalle, vaikka varmasti pelottavia vuodot ovatkin.. Kannattaa varmasti oman mielenrauhan takia hankkia doppler kotiin :) Minäkin odotan innolla liikkeiden tuntumista. Koko ajan vähän jänskättää kuitenkin mitä tuleman pitää ja kertoessani raskaudesta en jotenkin osaa olla innoissaan ja riemuita.. Muakin pelottaa että se tuo huonoa onnea jos kauheesti hihkun asiasta. Mutta eiköhän nämä tunteet jossain vaiheessa väisty sen riemun tieltä, toivotaan ainakin :) Ja ihanaa ultraa teille maanantaille!
Mä sain yhden vauvanhaalarin mun enon vaimolta, kun mun äiti oli sen heidän vauvalle ostanut. Heidän pikkuinen syntyi sopivasti syyskuussa, niin vois olla meillekin sopiva vaate heti alkuun. Muita vauvajuttuja en oo vielä uskaltautunut hankkimaan.. Parin viikon päästä menen Me&I vaatekutsuille niin sieltä on varmasti pakko jotain ihanaa tilata. Ja mieli tekis jo ostella, mut olen koittanut hillitä himojani :)
Mulla on muuten kaikki raskausoireet kanssa loppuneet viikolla 9. 8. viikko oli mulle se pahin, oksentelin joka paikassa ympäri vuorokauden.. Ainoastaan maha on turvoksissa ja vaikka mulla onkin ylipainoa niin silti se tuntuu sellaselta kovalta kummulta. Mulla oli finnejä alussa tosi paljon mutta nekin on nyt lähteneet.. Eli tosiaan aina välillä saatan jopa unohtaa raskauden, mutta en kovin usein. Kohta sitten tuleekin varmaan toisenlaisia oireita.