Muita nuoria odottajia/äitejä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kismo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa! Mulla on ikää muutaman viikon päästä 21. Esikoista odottelen ja la 4.3 :)
musta taitaa tulla myös yksinodottaja... Rankkaa on ollut pari viikkoa eikä stoppia näy :(

Joo ei voi muuta sanoa kuin, että oon tosi helpottunu siitä että mun puolen suku otti asian niin hyvin. Minun äitini itki suorastaan onnesta ja voi sitä vauvan tavaroiden ja vaatteiden määrää mitä äitini on tänne kantanut! :D Ensimmäinen lapsenlapsi joka hänelle tulee.

Miehen puolella taas on lastenlapsia jo öö 4 että silleen olisi voinut kuvitella että miehen vanhemmat olisivat ottaneet asian VÄHÄN paremmin ja kun tosiaan mies on 25v, mutta kun ei niin ei... Toisaalta he ovat minua vihanneet ihan alusta asti eivätkä ole koskaan halunneet edes tutustua minuun. Mutta ihansama minulle, en minä jaksa päätäni vaivata asialla jolle en voi yhtään mitään :)

Teille, jotka odotatte yksin tsemppiä uskon että teistä jokainen pärjää aivan varmasti vähintäänkin yhtä hyvin ellei paremminkin kuin pariskunnat! :) vaikka vauva-arki raskasta onkin niin on se kumminkin niin ihanaa aikaa ja sen arvoista! :)

Niin ja Epsuli Pori on kiva paikka, kummityttöni ja kummipoikani asuvat siellä että jonkinverran tulee siellä suunnassa käytyä :) Mitä mieltä muuten oot Porin äitiysneuvolasta ym? Oon kuullut ettei vissiin oo ihan mukavimmasta päästä... :(

Heips :) Ikää itselläni 20 vuotta (-93 syntynyt) ja esikoista odottelen viikolla 20+ :) Ja kouvolassa asustelen :) !

Täällä yksi 21v esikoisen odottelija. LA olis 10.3 ja ei olla vielä kerrottu kellekään, jos ensi viikonloppuna sitten.

Heippa! täällä myös yksi nuori ÄITI :) vavva on siis 'jo' 2kk :) espoosta olen! onko tää ?ryhmä? vielä pystyssä :O olen siis 19v. ja niiiiiiiiiin kiinnostunut juttelemaan muitten mammojen/tulevien mammojen kanssa! kenelläkään kaverilla ei ole vauvelia, joten ketään ei suoraan sanottuna kiinnosta kuinka vauva on niin söpö kun hymyilee sun muut vauvahömpötykset :D

no eipä täällä kummempia tapahdu :D oon huomannu munkin kavereiden kohalla tota samaa ettei ne jaksa paljoo kuunnella enää mun vauva juttuja :grin harmittaa kun välillä tuntuu niin pirun yksinäiseltä ku kukaan muu ei oo raskaana saatika ois lapsia.. :/

Ilmoitan nyt tääläkin... Ei ollut esikoisen aika vielä. 18.8 sain keskenmenon. En olisi voinut kuvitellakkaan miten pahalta tää tuntuu.

Onneksi ihana mies tukena ja jo sairaalassa päätimme yrittää uudelleen, kunhan tästä päästään yli. <3

Onnea vielä teille kaikile ja toivon todella, että teidän pienet pysyy mukana loppuun asti.

tästä ei nyt taida millään kehkeytyä mitään kunnon keskustelua :( :D höh!!! ja sulle hattivatti hirveeeeeeen iso halaus <3 ja jaksamisia!!! kauheeeta :(

Joo hiljasta on. Ittekki ollu niin ajatuksissa kun lapsen isä sano ittensä koko jutusta irti. Oli kyllä odotettavissa.
Viime perjantaina oli eka ultra :) siellä se pikkanen jumppaili <3 LA tarkentu 3.3.
Tulis jo kun tää mun elämä on vähä turhan tylsää nykyää :D

Itselläni oli ultra eileen ja siellä nukkui 58mm pitkä pirpana :) kaikki oli kunnossa onneksi ja sykekin siellä näkyi :D

Mistäs päin kukin on? Itse asustelen vaasassa.

hihii voivoivoi MÄKI haluun ollla raskaana ja käydä ultrissa!! no ei, en vaiskaa OIKEESTI, mut nii oishan se kiva käydä niissä ultrissa, toki tota on kivempi katsella ihan sylissä :) mut se fiilis ku kattelee pientä ultrassa! on iha mahtava. sitä mulla on ikävä :D okei, olen puhunut.. . ja joo nii espoosta olen(meinasin kirjottaa et helsingistä) koska oon siellä aina :)

Heh tuttu tunne. Oisin voinu tuijottaa sitä ultran näyttöä tuntitolkulla :) Se oli ihan epätodellista, kasvaako toi ihana pieni ihme mun sisällä? Apua nyt alan taas herkistelee tääl ;)

Takaisin