Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Munkin lapsen isä on 9 vuotta vanhempi mua ja hänellä lapsi ennestään mutta eipä oo viikkokausiin ukosta kuulunu. Miten noista aikuisista miehistä tulee ihan kakaroita kun vastuuta pitäs alkaa ottaa... 

Ikää 21 vuotta ja nyt on menossa rv 7(+5) Tein eilen testin ja testiä tehdessä kädet hieman tärisi ja jännitti, mutta tulosta odottaessa jännitys katosi kokonaan ja koko ajan oli sellainen tunne, että positiivista se näyttää -ja niinhän se näytti!
Ollut jo pidemmän aikaan sellainen tunne, että olen raskaana ja miehen kanssa ollaan juteltu asiasta. Kovasti tuo oli sitä mieltä, että ei jätä lapsen kanssa yksin ja moni asia tulee muuttumaan, mutta nyt tuntuu siltä, että mies ei olekkaan niin innostunut tästä (täytyy myöntää, että ajankohta ei ole paras mahdollinen) Ollaan oltu yli vuosi yhdessä, keväällä muutettiin yhteen ja mentiin kihloihin ja lapsista ollaan puhuttu jo seurustelun alkuvaiheessa (ikäeron takia otin puheeksi) Ja molemmat ollaan kyllä haluttu lasta.
Viellä ois puolet jäljellä :)
Ja kaikki näytti olevan kunnossa ! Ollaan molemmat isän kanssa niin onnellisia että !kerttulii93 vitsit, et hirveen kaukana asu mutta silti vähä turhan kaukana, itse Vaasassa asustelen ja kohta raskaus puolessa välissä :)