Mua jännittää viikonloppu, kun olisi tarkoitus kertoa tuleville isovanhemmille. Meillä siis oli eka ultra maanantaina ja sovittiin jo heti, että kerrotaan vasta sen jälkeen. Jos ultrassa olisikin ollut huonoja uutisia, niin olisivat pettyneet pahasti, koska tulevat olemaan innoissaan uutisesta. Mietittiin, että pienempi pettymys kertoa sitten vaan ne huonot uutiset, kun eivät ole ehtineet iloitakaan asiasta vielä.
No ultrassa oli kaikki hyvin, joten ne mun jo aiemmin ostetut pienet valkoiset neuletöppöset laitettu kauniisti silkkipaperin kanssa pieneen lahjapussiin ja ultrakuvat siellä alimmaisena piilossa. Mun äidille (asuu sen verran kauempana) se menee etukäteen annettavasta äitienpäivälahjasta. Anoppiehdokaalle täytyy miettiä, että miten sen lahjapussin "perustelisi", kun ei sitä voi oikein vaan tökätä käteen että tossa.

Kai mä sanon, että löysin niin hyvän jutun, että oli pakko ostaa tai jotain.

Tai sitten mä vaan sanon, että se on äitienpäivälahja jo etukäteen, mutta se ei voi odottaa äitienpäivään asti.
Muuten varmaa voitaisiinkin odottaa äitienpäivään, mutta mun on töissä jo kerrottava muillekin kun maha vaan turpoaa (siis turvotusta edelleen), eikä se töissä kertomisen jälkeen pysy pienellä paikkakunnalla salassa. Ja sitä paitsi työnantaja joutuu jo kohta hakemaan mulle lehti-ilmoituksella sijaista, enkä usko että saataisiin ikinä anteeksi, jos anoppiehdokas lukisi asiasta lehdestä.