Muiden suusta kuultua.. Raivostuttavaa?

Mun tuttu on raskaana myös ja olin hänen luonaan käymässä, sielä oli myös hänen äitinsä ja anoppinsa. Kuuntelin silmät pyöreänä kun he ääneen ihmetteli tälle mun kaverille "kuinka sä nyt noin lihava oletkin, ethän sä ennen noin lihava ole ollut jo tässä vaiheessa." Ja se mun kaveri ei ole edes lihava! :D hänel on vain iso maha.. Myös he kauhistelivat raskausarpia mahassa. "Miksi sä et ole käynyt ostamassa sitä rasvaa mitä apteekissa myydään raskausarpiin." Voi apua.. :sad001
 
"Kyllä sun on pakko tyttö saada, ku sä oot levinny joka suuntaan..." :confused1


Niiiiiiiiiiiiiiim tutum kuulosta!!!! Useita kertoja saanut tämän kuulla myös!!

Juu ja mies alko ny sanomaan et voisit vähä kattoo mitä suuhus laitat, kun ei niitä kiloja oo sit helppo tiputtaa jälkeenpäin... *huoh*
 
Silkki: Hmh :angry7 Mun mielestä vähintään nuo armaat miehet vois pitää suunsa supussa - Tervetuloa vaan kokeilemaan olemaan tässä tilassa ja kestämään muutenkin kaikenlaista :smiley-angry017
 
Juu, mäkään en kaipaa mieheltä palautetta painosta. Onneksi on viime aikoina ymmärtänyt olla hiljaa, kun jossain vaiheessa alkoi tulla vähän "rakentavaa" kommenttia. Nyt vielä flunssaisena on erityisen ankeaa, kun ei edes pysty liikkumaan, vaikka haluaisi. Keskityn siis syömään lohturuokaa. :porc
 
Mulla taas serkut ja kaverit on koko ajan koskettelemassa mahaa. Ei siinä mitään, mut ku nää tapahtuu julkisella paikalla missä kaikki kääntyy kattoo.. Enkä tykkää muutenkaan olla huomion keskipisteenä.

Sit iha paras oli se, ku kylillä huhuilee semmoset ihmiset joita ei tunne tai ei oo missään tekemisissä...

Kerran kävi niin, että yks sukulainen sano et "sullaha ei näy ees mitään vauvamahaa, ku oot aina ollu vähä pyöree.." ja tällä viikkoja mulla oli 23. Vähän tuli surullinen olo :sad001
 
Tapahtuipa tämmönen kun menin kaveriani moikkaamaan eräänä perjantai iltana:

Tiskin takana oli puolituttu pikku neiti, joka osoitti mun masua sormella ja kysy "mikä tuo on"!! Siihen sitten vastattuani meinasin limpparia tilata niin vastaus oli " vituttaako TUO sinua niin että ottasitko kirkasta"...huuooh! ajattelin vielä, että juu mänkyyn toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta tästähän se riemu vasta alkoki. En saanut limukkaani maksaa, vaan neiti vastasi "säästäpä ne vaikka vaippoihin tai semmosiin" :cussing

Tämän jälkeen kuulin, miten synnyttäneiden naisten mahat näyttää jättimäisiltä pill*ilta ja raejuustolta :eek: ja että tämä neiti on itse onnellinen siitä, että on liian laiha saamaan lapsia, "eipähän repee kun levikset" ja ilmoitti myös ottavansa ylimääräisen pillerin sinä iltana varuilta.. Myös mahan hakkaaminen auttaa kuulemma pitämään lapset loitolla! Oli kyllä naama niin nutturalla että jouduin poistumaan paikalta!! en enää edes muista tätä koko juttua kun olin niin v'ttuuntunut sillä hetkellä, joka tapauksessa se jatku jatkumistaan ja en ikinä koskaan eläissäni oo kuullu mitään noin typerää ja idioottimaista kun sillon kuulin!!
 
Ei voi sanoin kuvailla mikä olo tuli tuon luettuani...huhhuh mikä tyyppi!
Toivottavasti olet ok..
 
Voi kamala :O Teitkö mitään asiakaspalvelu palautetta?! Itse nimittäin olisin samantien mennyt kotiin sellaista näpyttämään! :D Ettei olis kyseessä joku raskaudesta katkera tyyppi joka ei saa omia lapsia tms?! Kamala tyyppi!!
 
Juu minun mies on kyseisen kuppilan omistajan kaveri ja olihan siinä heidän toinenkin työntekijä vieressä tilanteen todistamassa :oops: mutta mutta en usko leidin saaneen seuraamuksia..jotkut on tämmösiä vaan!
Olihan tuo samainen tytsykkä jollekin hänen mielestään "suurikokoiselle" tytölle sanonut, että "hui mee pois, pelkään mammutteja" ... :eek: kaikkee sitä kuulee!
 
Aika ajattelematonta kommentointia tiskin takaa... kerrassaan.
Itse kiskoin tänään vadillisen herneitä sieraimiini työpaikan kahvipöydässä. Tunteitani kuumottavat kommentit menivät suunnilleen näin: "On se kyllä hienoa nähdä, että säkin syöt oikein kahden edestä. Aikaisemmin kun söit niin vähän, että mietin jo, selviätkö ollenkaan. En vaan hienotunteisena ihmisenä viitsinyt silloin asiasta puhua.", "Mätä nyt vaan, kun vielä voit", "Aika jännä, aina kun sut näkee, niin sä puputat jotain" ja finaalina "Tiedäthän sä, ettei siinä ole mitään pahaa, vaikka vähän katsoisinkin mitä suuhunsa pistää. Et sä varmaan kuitenkaan ihan hirveesti halua noita kiloja ottaa..?". Loppupäivä meni sitten miettiessä, että syönkö oikeasti muka niin paljon ja usein. En kyllä osaa pitää viiden aterian (aamupala, välipala, lounas, välipala, illallinen) rytmiä jatkuvana puputtamisena. Ilmeisesti vaan tuo välipalojen syöminen kahvipöydässä harmittaa. Ja kyllä vaan, onhan noita kiloja tullut jonkun verran ja se häiritsee. Ei nyt kuitenkaan ihan holtittomasti, mutta vaivaa se ainaista painontarkkailijaa silti. Siksi varmaan kommentit niin hyvin osuivatkin. Hyvin meni kyllä fiilarit sillä kahvitauolla joka tapauksessa.
:angry
 
Apua.. minkä tyylisessä paikassa oot töissä? Ihan uskomattomia juttuja, miten kukaan kehtaa sanoa tollasia..
 
Työkaveri on päättäny puhua muta jäämään sairaslomalle. Olipa kiva taas eilen kuunnella hänen paasaustaan kuinka mun pitäis jäädä sairaslomalle ja tokihan sitä saikkua saa noin vaan kun on raskaana... *huoh* Tarkoituksena siis pitää pari palkatonta päivää ennen älomaa.
 
>:| Eiköhän se ole jokaisen oma-asia mitä tykkää syödä. Kamala miten jotkut viittii kuluttaa aivonystyröitä toisen syömiseen.. Mun mies aina välillä kettuilee mulle mun syömisestä leikkimielellä. Toki tiedän että heittää ihan vitsillä, mutta kyllä se aina suututtaa et miksei vain voi pitää suutaan kiinni. Yleensä heitän takas, et hei rv 28 ja 6kg tullu, et siinä sulla pullaa kerrakseen >:| Saatika sitten jos joku ulkopuolinen tulis mulle sanoo jotaa tollasta niin räjähtäisin varmaan silmille.
 
Ihan Jell0nan tyylisiin kommentteihin en itse ole päässyt (by the way - mur :angry9 !), mutta mullekin alettiin kommentoimaan sitä mitä syön. Että pitäis välttää hiilareita ja rasvaa ja sitä sun tätä. Mä nyt kuitenki satun oksentelemaan edelleen (esim. eilen melko näyttävästi töissä), joten tasan syön sitä mikä sillä hetkellä pysyy mahassa! Ja kyllä, painoa on tullu paljon ja maha on tosi iso ja kaikkee hyi hyi, mut hittoako se muille kuuluu :cussing ?!

Niin ja edellinen odottaja töissä sai samoilta ihmisiltä kuulla, että söis nyt jotain jo on sulla kyllä niin pieni maha ym ...

Ja mullaki pomo sano ensi töiksi kun olin loman jälkeen ollu 2 min töissä, että kai sä jo ens viikolla jäät sairauslomalle äitiyslomaan asti :confused: ... Kiitti!
 
On se kyllä kumma, kun noista syömisistä kehdataan nipottaa pahoinvoivillekin! Ja muutenkin ihan älyttömiä kommentteja näyttää satelevan. :smiley-angry002 Mulle ei oo kyllä kukaan vielä kehdannut töissä kommentoida syömisiä, ja mäkin syön kyllä taatusti vähintään tuon viisi kertaa päivässä.

Edelleen kyllä jäi itsellä raivostuttamaan se neuvolan natsiterkkari. Painoa on tullut näin rv 27+1 tullut yhteensä 7 kiloa, mutta kas kun olin mennyt neljässä viikossa lihomaan jonkun 200 g liikaa, niin heti alkoi kommentit herkuttelusta ja sokerirasituksista. Ja mä oon sentään edelleen painoindeksin mukaan normaalipainoinen, toisin kuin se täti, joka näytti siltä, että oli kyllä hälläkin on vuosien saatossa hieman herkut saattaneet maistua. :rulez
 
Takaisin
Top