Mua ärsyttää...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tema
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hmm, no sit on kyllä omituista. Joku siinä mun mielestä heittää :o ylhäällä kuuluisi olla lihavoituna vko9 ja alhaalla tiedot vko 8+

Thelma82 , mua raivostuttaa kans kun katon jotain ohjelmaa ja siellä on joku ärsyttävän oloinen tyyppi! >:D viimeks ärsytti the voice of finlandissa iida ja lilja :D

Ooookei, nyt kun viikkoja on 8+1 niin appikin siirtyi 9. viikolle! Eli nyt lukee ylhäällä 9. viikko lihavoituna ja teksti on siitä kun 8 viikkoa on täynnä. Eli näköjään tuon mukaan viikko vaihtuu kun tulee +1. :)

Ooookei, nyt kun viikkoja on 8+1 niin appikin siirtyi 9. viikolle! Eli nyt lukee ylhäällä 9. viikko lihavoituna ja teksti on siitä kun 8 viikkoa on täynnä. Eli näköjään tuon mukaan viikko vaihtuu kun tulee +1. :)
Aa noniin, hyvä sitten :)

Ei mun aamu tänään... :( Kuopus (1v1kk) itkeskeli yöllä niin että lopulta petasin itelleni sängyn lattialle hänen sängyn viereen ja nukuin toinen käsi pinnojen välissä. Hampaita varmaan tulossa taas, mut suppokaan ei paljoa auttanut. Aamulla olin aivan zombie ja yritin keräillä hänelle tavaroita mukaan päiväkotiin, toivottavasti muistin kaiken. Sit bussilla päiväkotiin. Vein hönet sisälle mut muut oli jo menossa pihalle niin puin hänelle sit kurahousut vielä ja jäin odottelemaan hetken ennen kuin lähdin. No, odottelin sit liian pitkään kun myöhästyin seuraavasta bussista! Onneks ei mitään paniikkia ehtiä töihin mut olin suunnitellut että olisin hyvissä ajoin tänään kun ajattelin kertoa työparille raskaudesta. Siinä meni sit sekin rauhallinen juttutuokio aamulla. Tän viikon aikana vaan pakko kertoa hänelle kun hän jää sit 3-4 viikoks sairaslomalle (leikkaus).
Mulla on oikeesti niiiiiin ristiriitaiset tunteet raskaudesta ja töistä! Nautin raskaudesta ja odotan ja suunnittelen innolla vauvan tuloa. Mutta aloitin tammikuussa uudessa työpaikassa ja tää on oikeesti unelmatyöni enkä haluis jäädä pois töistä! Suunnitellaan jo innolla uusia juttuja ens syksyksi ja haluaisin olla mukana toteuttamassa niitä. Tää on niin vaikeeta kun ei voi tehdä molempia samaan aikaan (saada vauva ja olla töissä). Mutta vaikka nautin kotona vauvan kanssa olosta menen ehkä tällä kertaa aikaisemmin takaisin töihin kun mies haluis olla kotona vanhempainvapaalla. :)

Ärsyttää, kun väsyttää ihan sikana. Yöllä uni on levotonta ja mies nukkuu ku possu vieressä. Ärsyttää yön pimeinä tunteina kun toinen kuorsaa ja ite ei saa nukuttua kunnolla. Ja sitten se on pitkää päivää töissä. Tarttis niin paljon lepohetkeä työpäivän jälkeen, mutta on laitettava ruokaa ja puuhattava esikon kanssa. Mies tulee kotiin just kun saan pojan nukkumaan. Ja kaikista ärsyttävintä on se, ettei se ole sen vika eikä tästä voi sille kiukutella! Tekis mieli jäkättää joka kupista ja kiposta, jotka ei ole mennyt astianpesukoneeseen, kuukausia kesken olleista asioista ja kaikesta. Mutta vielä olen tunnistanut tarpeen haastaa riitaa ja pysynyt hiljaa... Mutta ärsyttää. Kaikki.

Ärsyttäää!!!!
Eilisen päivän aikana piti selvitä mihin mut sijoitetaan korvaavaan työhön.
Tänään sanottiin että viikon loppuun mennessä selviää mahtuisinko varastoon, mutta jos ei, niin isompi päällikkö alkaa ensi viikolla selvittää mulle paikkaa. (Selviääkö tässä kuussa?)
Neuvolassa just tänään sanottiin että pian pois sieltä myrkkykaasujen joukosta...
-joo, kyllähän mä heti lähden kun osoittavat että minne. Kotiin ei työpaikkalääkäri suostu kirjoittaa.
(Sille on kyllä ennenkin jonkun odottajan kohdalla neuvolalääkäri soittanut että nyt HETI korvaavaan työhön äiti tai kotiin sairaslomalle kunnes paikka löytyy)

Annemari: Aikamoinen asenne työpaikkalääkärillä. Mutta, voihan saikkua hakea muualtakin. Kuulostaa siltä, että sun olisi hyvä päästä pois sieltä aika pian...

No, niin paljon nyppi, että menin puhumaan työsuojeluasiamiehelle.
Hän sanoi että työnantajan kanssa on sovittu jo vuosia sitten että raskaustapauksissa AINA korvaavaan työhön, heti. Pois tuotannosta.
Silti olen nyt kolmas "tapaus" peräjälkeen missä ei altistuksen vaarallisuutta oteta tosissaan.
Ottaa ensi viikolla asian hoitoon, mikäli perjantaihin mennessä mulle ei ole osoitettu korvaavaa työtä.

Mua ärsyttää miks lähijunissa pitää olla lämmöt täysillä näillä ilmoilla. Meinaa tukehtua!

Miehen piti asentaa pesukone eilen, kun oli päivän kotona. Arvatkaa vaan, oliko asennettu, kun tulin ysin jälkeen kotiin..? Nyt ei sit oo puhtaita duunivaatteita. PITÄÄKÖ MUN TEHDÄ AINA KAIKKI ITSE!?!

Ärsyttää kun täällä on pistetty neuvolasysteemit ihan uusiksi. Ennen omalle th:lle voisi joka päivä soittaa klo 12-13. Nyt on tullut joku uusi puhelinpalvelu, johon soitetaan ja valitaan, mitä asiaa on (ajan varaus, ajan peruuttaminen, muu asia tms.) ja sieltä sitten ilmoitetaan aika, jolloin th soittaa takaisin. Ihan hyvä systeemi sinänsä, että saa soittaa milloin vain, mutta ilmeisesti sieltä sitten ottaa vain joku th yhteyttä. Ei varmasti th:t muista kaikkia asiakkaitaan, mutta tuntuu, että saa juurta jaksain selitellä omat taustat ennen kuin voi kysyä oman mieltä askarruttavan kysymyksen. Turhauttaa kun ei voi soittaa enää lainkaan omalle th:lle! :mad: Sarjassamme maailman turhimmat valitukset. :bag:

Ärsyttää kun Youtube kohdistaa mulle jatkuvasti Clearblue mainoksia joita ei voi skipata! En tarvii Clearblueta just nyt!
Ja sit kun mainokset on vielä muita videoita kovaäänisempiä niin korvat hajoo niistä mainoksista kun kuuntelen musavideoita..

Takaisin