Montako raskaustestiä teit?

Mä tein ekan apteekin perustestin, kun menkat oli 6 pvä myöhässä ja seuraavana aamuna Clearblue:n digitestin, kun halusin nähdä sen raskaana tekstin.
Vaikka oireista tiesin, että oon raskaana :happy:
 
Helmikuussa oli menkat ollu viikon myöhässä kun nappasin lääkekaapista apteekin testin eräänä tiistai iltana, se oli jo vanhentunut 11/2014, mutta ajattelin että ei siitä haittaakaan ole. Vasemmassa kädessä esite jota lukiessa..."odota kolme minuuttia niin testiin ilmestyy viivat"..ja samalla pissasin ja nostin tikun eteeni. Siinä oli jo ne kaks viivaa!!! Toistelin vaan itsekseni..odota kolme minuuttia..odota kolme minuuttia..josko ne siitä johonkin vaikka katoaisi. :wink
 
Mies "raahasi" minut apteekkiin kun oli aivan varma että olen raskaana, itse en uskaltanut innostua raskaudesta joten ajattelin etten raskaana ole. Apteekista lähti 2 testiä mukaan, tein ensimmäisen samana iltana. Testin tehtyä menin noin kolmeksi minuutiksi olohuoneeseen ja päässä vain pyöri "en ole raskaana, en ole raskaana". Palasin vessaan katsomaan testiä ja ilme oli varmasti näkemisen arvoinen kun kaks tummaa viivaa näkyi selvästi, miehelle ei tarvinnut edes sanoa kun arvasi mun ilmeestä :D Onnenkyyneleet tuli samantien kummallakin, ja oli vielä pakko tehdä toinen testi melkein perään, että varmasti uskoi positiivisen tulleen :)
 
Esikoisesta tein yhden testin, kakkosesta tein muistaakseni 2-3. Ja tästä tulokkaasta tein myös yhden.
Apteekin raskaustestejä kaikki olleet :D
 
Mä tein varmaankin 4. Epäusko vaivasi (ja välillä vieläkin) alkuraskaudesta. Tarkistuksen tarkistus.
 
Tein 4-5, kaikki negatiivisia. Ja olin kuitenkin 100% varma, että olen raskaana. Annoin asian olla, koska apteekin testit ovat kerran niin luotettavia. No kamalien vatsakipujen saattelemana päivystykseen, josta lähetettiin verikokeisiin (keliakia, maitoallergia...) "onnea, olet raskaana". Nyt tuo mei keliakia on kohta 1 v. :D
Eli miun kohdalla apteekista ostetut testit eivät pelittäneet. Eikä tullut myöhemmin kokeiltua uudelleenkaan..
 
Kaksi. Toisen kolmen päivän päästä ensimmäisen testin teosta ja tummempi viivahan siinä oli :happy: terkkari naureskeli mulle jo kun olin tehny kaks testiä, entäs sitten te jotka ootte tehny sen 15 :joyful:
 
Takaisin
Top