Ah, kiitos Kirppuliina tuosta kansalaisuustiedosta. Se onkin mahdollista saada melko pian.
Hienoa, että sulla on jo kielen opiskelu niin hyvässä vaiheessa että kirjat olet hankkinut. Mulla se on vasta suunnittelu asteella

Jotenkin mulla takkuaa tuo uuden kielen opettelu, tahtoisin niin oppia mutta onko sitä jo niin vanha että ei meinaa muistiin jäädä?

Huomaan että tarvitsee toistoa paljon enemmän kun nuorempana. Toisaalta olen lohduttautunut sillä, etä tulen pakostakin oppimaan ennemmin tai myöhemmin kun kodissa lapsen myötä puhutaan jatkuvasti Espanjaa. Tai mies puhuu mutta kyllä se varmasti sitten itsellekkin tarttuu.
Meillä mies oli viime talvena aivan hurmioissaan lumesta

Tai siitä vähästä, mitä oli. Hän on jo suunnitellut paljon lumileikkejä tyttäremme kanssa, mikä sopii mulle paremmin kuin hyvin, en ole itse niin kylmässä lumessa pyörimisen ystävä. Pimeys tuntui myös miehestä rankalta. Itse taas keskitalveen asti jollain tavalla nautin pimeydestä mutta kyllä se hyvältä tuntuu, kun alkaa valoistumaan jälleen.
Mulla oli muuten täsmälleen sama tuon halailun ja poskipusuilun kanssa! Meillä kun ei todellakaan ole semmoinen perheessä ollut tapana niin olin kyllä hyvinkin jäykkänä aluksi mutta pian siihen rupesi tottumaan ja nyt nautinkin kovin siitä. Oli muuten hulvatonta nähdä mun jäykät vanhemmat syleilevän moneen otteeseen miehen vanhempia ja veljiä! Olivat kovasti otettuja ja nauroivat että tässä sitä oppii jäyhä Suomalainenkin