Monikkoraskaus?

Ultrassa näkyi vain yksi, mutta saatiin todella huonosti kohtu edes näkymään. Periaatteessa olisi mahdollista, että olisikin kaksoset, kun eihän näkymää saatu kuin muutamaksi kymmeneksi sekunniksi :rolleyes:
 
Täällä tänään nt-ultrassa käyty ja niinhän siinä kävi että kaksoset on meille tulossa! Vahva oli tunne tästä mutta siltikin uutinen oli sellainen paukku että henkeä oli vaikea saada ja ultraajalla oli töitä kun mun vatsa hytkyi naurusta ja itkusta! :grin:smiley-ashamed004

Kumpikin vaavi on tasan samankokoinen, laskettu aika siirtyi myöhemmäksi 6.3 mutta luultavasti tässä tapauksessa tulevat syntymään aikaisemmin. Niskaturvotus kummallakin 1.0 ja kaikki rakenteet näyttivät hyviltä. B-vauva oli erittäin vilkas ja keskittyi potkimaan kaveria, toinen otti asian hyvin rauhallisesti ja käänsi vain välillä kylkeä :hilarious:

Nämä ovat Di-Di geminit, ovat eri sikiöpusseissa mutta istukka on sama. Saattavat olla identtiset tai sitten eivät. Mulla meni kieltämättä suurin osa kätilön puheista aivan ohi joten täytyy vielä perehtyä asiaan lähemmin.

Huh huijakkaa vain :smiley-ashamed004:Heartred:Heartred
 

Liitteet

  • IMG_20190819_112541.jpg
    IMG_20190819_112541.jpg
    30 KB · Katsottu: 43
Täällä tänään nt-ultrassa käyty ja niinhän siinä kävi että kaksoset on meille tulossa! Vahva oli tunne tästä mutta siltikin uutinen oli sellainen paukku että henkeä oli vaikea saada ja ultraajalla oli töitä kun mun vatsa hytkyi naurusta ja itkusta! :grin:smiley-ashamed004

Kumpikin vaavi on tasan samankokoinen, laskettu aika siirtyi myöhemmäksi 6.3 mutta luultavasti tässä tapauksessa tulevat syntymään aikaisemmin. Niskaturvotus kummallakin 1.0 ja kaikki rakenteet näyttivät hyviltä. B-vauva oli erittäin vilkas ja keskittyi potkimaan kaveria, toinen otti asian hyvin rauhallisesti ja käänsi vain välillä kylkeä :hilarious:

Nämä ovat Di-Di geminit, ovat eri sikiöpusseissa mutta istukka on sama. Saattavat olla identtiset tai sitten eivät. Mulla meni kieltämättä suurin osa kätilön puheista aivan ohi joten täytyy vielä perehtyä asiaan lähemmin.

Huh huijakkaa vain :smiley-ashamed004:Heartred:Heartred
Wau:smiley-bounce013 Kävitkö sä varhaisultrassa?
Hyvä juttu, että niskaturvotukset sun muut oli myös kunnossa.:happy:
 
Wau:smiley-bounce013 Kävitkö sä varhaisultrassa?
Hyvä juttu, että niskaturvotukset sun muut oli myös kunnossa.:happy:

En käynyt, nyt oli eka ultra :happy:
Mulla oli vaan melkoisen kokeet ne hcg arvot silloin rv 6 niin mulle tuli tunne kaksosista ja niinhän se sitten oli :grin
 
Täällä tänään nt-ultrassa käyty ja niinhän siinä kävi että kaksoset on meille tulossa! Vahva oli tunne tästä mutta siltikin uutinen oli sellainen paukku että henkeä oli vaikea saada ja ultraajalla oli töitä kun mun vatsa hytkyi naurusta ja itkusta! :grin:smiley-ashamed004

Kumpikin vaavi on tasan samankokoinen, laskettu aika siirtyi myöhemmäksi 6.3 mutta luultavasti tässä tapauksessa tulevat syntymään aikaisemmin. Niskaturvotus kummallakin 1.0 ja kaikki rakenteet näyttivät hyviltä. B-vauva oli erittäin vilkas ja keskittyi potkimaan kaveria, toinen otti asian hyvin rauhallisesti ja käänsi vain välillä kylkeä :hilarious:

Nämä ovat Di-Di geminit, ovat eri sikiöpusseissa mutta istukka on sama. Saattavat olla identtiset tai sitten eivät. Mulla meni kieltämättä suurin osa kätilön puheista aivan ohi joten täytyy vielä perehtyä asiaan lähemmin.

Huh huijakkaa vain :smiley-ashamed004:Heartred:Heartred
Tuplasti onnea:dummy::dummy::Heartred
 
Onnea kaksosista! :happy093
Miulla ollut koko alkuraskauden epäilys että onkohan meille tulossa kaksi.. Aiemmissa raskauksissa ei ole ollut tällaista tuntemusta o_O Raskauden keston määrityksessä näkyi yksi alkio ja kuului yhdet äänet mutta silti olen epävarma. Koko ultraus tapahtui alakautta ja todella nopeasti. Jäi epäilyttämään että jos jotain jäi huomaamatta... :rolleyes: Luultavasti vain yksi on tulossa mutta en usko ennen kuin näen nt-ultrassa. Luotan siihen ultraajaan enemmän kuin tähän ensimmäisen tehneeseen. 1.neuvola torstaina, pitää ilmaista ajatukset siellä sitten.
 
Takaisin
Top