Monikko odottajat

Mamsu, oliko miten selkeät näkymät sukupuolista? Itse olen menossa to ultraan oman mielenrauhan takia ja ajattelin kysäistä, jos näkyisi. Silloin 16+2.
 
Me käytiin tänään ultrassa ja poikia veikkailivat. Toki eivät voineet olla täysin varmoja, mutta aika vahva epäily oli :) en tiedä kuinka tarkkaan pystyivät tänään sen toteamaan. Tänään on 16+0, eli voisi olla mahdollista että epäilyjä sukupuolesta ainakin Elea voisit saada :)
 
Huimauksen takia kiireellisenä neuvolaan + lääkärille. Katsotaan, mitä sanoo...
 
Elea miten voit? :Heartred
Kiitos kysymästä, ihan ok kun vaakatasossa oon. Sain EKG lähetteen, to menen sinne sit. Saikkua siihen asti. Taitaa työt olla tehty tältä vuodelta, alkaa sille tuntuu. Verenpaineet vähän normaalia korkeemmat, Hb noussu takas 134:ään ja vahvat sykkeet molemmilla. Ei lääkäri osannu sanoa, mistä huimaus vois johtua..
 
Kiitos kysymästä, ihan ok kun vaakatasossa oon. Sain EKG lähetteen, to menen sinne sit. Saikkua siihen asti. Taitaa työt olla tehty tältä vuodelta, alkaa sille tuntuu. Verenpaineet vähän normaalia korkeemmat, Hb noussu takas 134:ään ja vahvat sykkeet molemmilla. Ei lääkäri osannu sanoa, mistä huimaus vois johtua..

Hyvä että lepoa ja hyvä että arvot kuitenkin kunnossa. Ainahan syyt ei selviä, mutta parempi ottaa rauhassa. Nyt menee terveys ja pikkuiset varmasti työn edelle. Ja ihana myös kuulla että pikkuset voi hyvin. :) tsemppiä kovasti ja toivotaan että huimauksia ei tuu uudelleen!
 
Ultrassa kaikki hyvin. B koitti nukkua, A riehu ja potki kaveria päähän. Reilu kerho kokoontuu mahassa.. lääkäri ei sukupuolia alkanut katselemaan, vaan keskittyi kaksosia ympäröiviin asioihin. Kuulemma näyttäis siltä, et heillä olis kuitenkin yhteinen sikiöpussi ja vesikalvot erottaisivat heidät. Ei kuulemma näyttänyt enää sille, et olis selkeesti omat yksiöt.. ja istukoita näytti olevan myös yksi.. mut tarkempi tarkastelu rakenneultrassa. Ei vannonut, et niin olisi varmasti. Liikkeet ei tunnu mulle siksi, koska istukka on takana eli mun ja lasten välissä.
 
Huomenna on taas ultra ja pääsee näkemään pikkuset. Mulla on vaan aivan järkyttäviä selkäsärkyjä joten meen tänään lääkäriin kun panadol ei auta kipuun lainkaan. Pahoina päivinä voin vaan maata sängyssä tai sohvalla. Tänään on tosi paha päivä, selkä on niin kipeä että oksettaa. No jospa huominen olis parempi. Tukivyö on käytössä mutta sekään ei auta juurikaan.
 
Ihan mielenkiinnosta kysyn (ja oon tyhmä) mut miten se ultraaja joka kerta tietää kuka on just vauva A, B ja C ? Tai edes A ja B. Ku nehän kuitenki vaihtelee paikkoja ? :D
 
Hienoa mamsu81 että vauvat voi hyvin. Ota nyt rauhallisesti ja jää heti sairaslomalle kun siltä tuntuu. Paljon tsemppiä ja voimia odotukseen!

Hannaka, A-vauva on aina se alin, ja saattaa vaihtaa millon tahansa paikkaa :happy:
Ei ole mikään pysyvä järjestys.
 
Ihan mielenkiinnosta kysyn (ja oon tyhmä) mut miten se ultraaja joka kerta tietää kuka on just vauva A, B ja C ? Tai edes A ja B. Ku nehän kuitenki vaihtelee paikkoja ? :D

Et oo tyhmä, oon miettiny itekin miten erotetaan vauva A ja B ja tässä tapauksessa on C myös mukana! :D ite oon myös kaksonen ja kun "leikattiin" niin olin toinen ja luulin et siitä nimitys B-vauva.
 
Aaa siin ei ooo mitään pysyvää järjestystä !! Toi selittää ja paljon :)

Sen tiesin et ilmeisesti se kuka sit syntyy ekana on kuitenkin A ja sit loput omassa järjestyksessän B ja C ?
 
Meillä oli edellisessä ultrassa poika a:n paikalla ja nyt c :D kyllä ne siellä paikkojaan vaihtelee aika hyvinkin :) oli mullekkin uusi juttu jotenkin vaan kuvittelin eka että sama järjestys pysyy loppuun asti...
 
Kamala kutina. Joka päivä. Päästä varpaisiin. En tykkää. Terkkari käski vaan rasvailla.. Tuskin nyt näillä viikoilla hepatogestoosia pukkais? Rv 18+1.
 
Kamala kutina. Joka päivä. Päästä varpaisiin. En tykkää. Terkkari käski vaan rasvailla.. Tuskin nyt näillä viikoilla hepatogestoosia pukkais? Rv 18+1.
Kannattaa tarkistuttaa ja ainakin poissulkea, voi olla sitä tai sitten munuaisiin liittyvää.
 
Takaisin
Top