Monikko odottajat

Näetkö sun s-pappa ja hcg arvot? Ovatko poikkeavan korkeat?
S-pappa oli 727mU ja hcg 52,41ug.. kukaan ei ainakaan mitään niistä ole sanonut, että olis jotenkin poikkeavaa. Nt-tulokset on pelkän turvotuksen perusteella..
 
Tänään taas vanhan verensekaista vuotoa, samanlaista kuin keskiviikkona. Huomiselle varasin työterveysajan, jos vaikka sais lähetteen tai jotai. Taitaa olla työt kohta tehty mulla..

Apuvälineyksikköön sain neuvolasta lähetteen. Huomenna sovittaa tukivyötä. Jos se auttais selkäkipuihin. Huomenillalla on myös monikkoperhevalmennus, minne pitäs suunnata.

Tää nyt ei oo yhtää kivaa olla epätietoisuudessa. Vasta rv 14+6.
 
Pitäs päivystykseen lähteä. Ensineuvon ohje, koska kaksoset kyseessä. Perunpa sit työterveysajan..
 
Edelleen vuotoa? Kovasti tsemppiä!
Sellasta rusehtavaa.. bakteeriviljely otettiin, ainakin hiivatulehdus on päällä. Kuumettakin oli. Yleislääkärille vaan pääsin. Se oli kyl sitä mieltä et on gynepolin asia, mutta gyne ei ollu samaa mieltä.

Meen tänää neuvolaan kuuntelee sydänäänet, kun liikkeet ei oo tuntunu. Ihan oman mielenrauhan vuoksi.
 
Sellasta rusehtavaa.. bakteeriviljely otettiin, ainakin hiivatulehdus on päällä. Kuumettakin oli. Yleislääkärille vaan pääsin. Se oli kyl sitä mieltä et on gynepolin asia, mutta gyne ei ollu samaa mieltä.

Meen tänää neuvolaan kuuntelee sydänäänet, kun liikkeet ei oo tuntunu. Ihan oman mielenrauhan vuoksi.

Juu, on se hyvä käydä. Ainakin saa itselleen mielenrauhaa. Itsekin silloin vuotojen aikana kävin kun koko ajan mietti ja pohti asiaa. Itsellä tuo vuoto kesti se 3 vkoa ja nyt ollut viikon pois. Hiivasta mulle sanottiin että se jo yksin voisi aiheuttaa vuotoa, mistä olin yllättynyt. Toivottavasti nyt selviäisi mikä on, niin ei tarvitsis sun kokoajan murehtia pienten puolesta :Heartred
 
Kiitos flowery. :Heartred

Mä oon ihan varma, et ainakin toinen vauva on tyttö, kun aiheuttaa mulle näitä ongelmia.. Esikoisesta oli 2x hiivatulehdus, sen jälkeen ei oo ollu. Ja esikoinen on tyttö.

Kyllä yllätyn, jos molemmat on poikia, mutta ei sekään huono asia ole. Poikavauvat :love7
 
Ihana kuulla, että sykkeet siellä :Heartred :)
Levollisempi mieli!
Onko sulla muuten tyttö vai poika olo? Mulla oli enemmän poika olo, mutta vähän myös tyttöä pohdin. Nyt kun tuli identtiset tietoon, niin siellähän onkin sitten kaksi jompaa kumpaa :)
 
Ihana kuulla, että sykkeet siellä :Heartred :)
Levollisempi mieli!
Onko sulla muuten tyttö vai poika olo? Mulla oli enemmän poika olo, mutta vähän myös tyttöä pohdin. Nyt kun tuli identtiset tietoon, niin siellähän onkin sitten kaksi jompaa kumpaa :)
Tyttöolo on kyl enemmän. Mut saa nyt nähdä sit, mitä merkkiä he ovat. Kumpi tahansa on tervetullut.
 
Ihanaa kuulla että kaikki on hyvin :)
Mulla on sellainen olo että vatsassa olis kaks tyttöö ja poika.. No seuraava ultra on 12.3 ja silloin on rv 16+3. En muista koska sen näkee että mitä sukupuolta ovat, muistatteks te?
 
Rakenneultrassa rv20 paikkeilla voidaan katsoa sukupuolikin. Riippuen vähän ultraajasta ja siitä missä asennossa vauva on. Jotkut saa tietää sukupuolen vasta kun vauva on syntynyt.
 
Mamsu81, viimeistään siellä rakenneultrassa varmaan näkyy.
Meillä oli np-ultran jälkeen kahden viikon välein ultra ja olisivat kyllä nähneet ennen rakenneultraa kumpia ovat kun niin usein käytiin, mutta meille sukupuolet selvisi lapsivesipunktiotuloksista jo aika aikasin.
Kysyivät monesti kyllä että tiedetäänkö jo.
Teillähän luultavasti seuranta on vähintäänkin yhtä tiivistä kun meillä, että eiköhän ne pian sieltä selviä :happy:
 
T_87 nyt on kuukauden tauko ultrissa, seuraavasta en sit tiedä. Onneks ultra on ens maanantaina. En millään jaksais odottaa et sais kuulla mitä sukupuolta ovat:)
 
Oho. Aika pitkä aika välissä.
No mutta, pääseehän sitä herkästi ultraan jos yhtään mikään mietityttää.
Tule taas kertomaan ultrakuulumiset kun seuraavan kerran käyt :)
 
Meilläkin maanantaina ultra. Kovasti odottaa et pääsisi näkemään pikkuiset ja että kaikki hyvin. :)
Liikkeiden tuntemista täällä odotellaan kuin kuuta nousevaa. Mut vielä ei liikkeistä ole pahemmin tietoa. Nyt siis viikot 15+3. Itsellä oireet on jo laantuneet sen verran (paha olo, väsymys, rintojen arkuus jne) että alkaa kiinnittää huomioo liikkeisiin, josko niitä tulis :D
 
Flowery, mä oon tuntenut liikkeitä jo pari viikkoa. Nyt tunnistan jo potkutkin. Viikkoja mulla on 15+5.
Tuntuu oudolta se kun pystyy erottamaan sen että kuka vauvoista liikkuu... kohtu mulla on kallellaan vasemmalle ja vauva A on syvällä joten liikkeet tuntuu harvemmin ja menee melkein aina selän puolelle. Vauvat B ja C on vasemmalla puolella ja liikket tuntuu siis siellä puolella. Ihmettelinkin miksi ei oikealla tunnu juuri mitään
 
Ihanaa :Heartred hassua tosiaan että pystyy tunnistamaan kuka on asialla :) sulla on kyllä alkanut aikaisin tuntumaan liikkeet.

Nyt kun pääsin sanomaan etten mitään tunne, niin taisin tänään alkaa tuntemaan kutittelua ja liikkeen tuntua. Molemmin puolin vasemmalla ja oikealla, mutta vasemmalla paljon selkeämmin. Kutittelu pysyy paikoillaan aika pitkälti, mutta välillä sitä on enemmän ja välillä hennommin. Ai hitsin vitsi :Heartred
 
Ihanaa kuulla että kaikki on hyvin :)
Mulla on sellainen olo että vatsassa olis kaks tyttöö ja poika.. No seuraava ultra on 12.3 ja silloin on rv 16+3. En muista koska sen näkee että mitä sukupuolta ovat, muistatteks te?

Kesäkuisista huutelen että esikoisesta mulla nähtiin 17+0 sukupuoli, joten voi hyvinkin näkyä myös sulla noilla viikoilla.
Tietty jos kolme tulossa niin voivat olla pienempiä. En tiiä onko sit vaikeampi nähdä.

Oon käyny kurkkimassa tein kuulumisia välillä kun mun mielestä on ihan huikeeta että odotat kolmosia.
Onnea odotukseen.
 
Takaisin
Top