Minttu
Oman äänensä löytänyt
Me oltiin tossa isänpäivänä isäni luona ja sovittiin, että ollaan poikkeuksellisesti joulu meidän luona, kun ollaan poikkeuksetta kaikki joulut aina vietetty isälläni. No siinä sitten suunniteltiin joulua ja lopputuloksena minulle ei jäänyt oikein mitään muita jouluvalmisteluita, kun tietysti kodin lattaminen jouluisaksi ja siivoilut ennen joulua, aika kiva! :) Siskoni perhe tulee myös meille, joten he ja isäni tuovat kaikki syötävät ym. mukanaa. Kyllä mä silti aattelin itsekin nyt jotain vähän tehdä vaikka edes leipoa joulun kunniaksi. :) Niin ja toivottavsti sitä nyt saa edes viettää joulun kotona :D Mä oon kova suunnitteleen aina kaiken etukäteen, katotaan nyt sit miten meidän käy.
Mennään kahden viikon päästä lomaileen Tampereen kylpylään ja ajattelin samalla käydä siellä hommaamassa ne sitterit mitä olen katsellut, kun niitä ei näytä myyvän kukaan muu kuin Muksutalli tampereella. Sit samalla ostan vähän hoitoalustaa ja pinnäsängyn suojaa yms. pientä tavaraa, sit alkaiskin kaikki olemaan valmiina :)
Mennään kahden viikon päästä lomaileen Tampereen kylpylään ja ajattelin samalla käydä siellä hommaamassa ne sitterit mitä olen katsellut, kun niitä ei näytä myyvän kukaan muu kuin Muksutalli tampereella. Sit samalla ostan vähän hoitoalustaa ja pinnäsängyn suojaa yms. pientä tavaraa, sit alkaiskin kaikki olemaan valmiina :)