Onneksi sait lisättyä etätyötä. 5 päivää viikossa läsnätöissä kuulostaa tosi uuvuttavalta

Minäkään en olisi jaksanut näin kauaa varmasti töissä ilman etätyömahdollisuutta. Olin vielä koko raskauden hybridityössä, 2-3 päivää toimistolla ja samat etänä. Se on ollut käytännön syistä, kun matkaan meni tunti suuntaansa ja lapsen viennit ja haut piti sovittaa kuvioon. Ehkä kuukausi sitten (rv 25?) väheni toimistotyöt yhteen päivään viikossa ja ensi viikolla todennäköisesti olen kokonaan kotosalla

Uskon, että työpaikan suhtautumisella ja työn laadulla on todellakin merkitystä siihen, miten kauan välttyy täydeltä sairauslomalta. Kaikki kunnia fyysistä työtä tekeville raskaana oleville
Mies on onneksi nyt ymmärtänyt, että minä en vain pysty samaan kuin ennen

Vie käytännössä meidän 2.5v pojan joka aamu päiväkotiin ja hakeekin useammin. Aiemmin jaettiin tasan. Myös "rankemmat" kotityöt (esim.imurointi ja vessanpesu) ja lapsen hoitoon liittyvät jutut ovat kasvavassa määrin hänen heiniään. En vain taivu enää ja alkaa kyllä heikottaa ihan mahdottomasti kaikki puurtaminen ja liika kyykistely

Minä laitan ruuat, puen, leikin, luen yleensä iltasadut, siivoan keittiötä ja tosiaan haen lapsen päiväkodista, kun se on helpompi nakki. Näin se on meillä hoitunut