Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä onhan se niin, että tietoisuus lisääntyy myös ja sen myötä suositukset muuttuvat. Meillä taas ei ole siitä ainakaan tähän mennessä ilmennyt haittoja. Mutta sehän ei tietenkään kerro mitään :)Mä en tiedä missä vaiheessa tuo lakritsisuositus on tullut mutta melko varmasti sitä ei edellisissä raskauksissa vielä ollut ja noh,molemmilla pojilla on adhd mihin siis tuon salmiakin/ lakun koetaan vaikuttavan, tiedä sitten
Ei meilläkään oo mitään tyyppioireita lapsessa havaittavissa, vaikka salmiakkia ja lakritsia meni urakalla raskauden aikana. Tottakai on hyvä, että tietoisuus ja osaaminen lisääntyy ja eihän se auta kuin noudattaa annettuja ohjeita, vaikka tympiikin välillä.Kyllä onhan se niin, että tietoisuus lisääntyy myös ja sen myötä suositukset muuttuvat. Meillä taas ei ole siitä ainakaan tähän mennessä ilmennyt haittoja. Mutta sehän ei tietenkään kerro mitään :)
Loistava idea, kiitos Samalla sekunnilla soitin sinne ja ne sanoi, että käyttävät Philadelphia juustoa ja on se pastoröitu. En siis ehkä sittenkään tappanut toukkaa! Kiitos sinulle@Toukkis81 Pastoröidusta maidosta tehdyt tuorejuustot on mun käsityksen mukaan turvallisia, onko sun mahdollista kysellä sieltä ravintolasta mitä on käytetty niin saisit mielenrauhaa?
Homma toimii niin, että googletat esim "Is Urban Decay pregnancy safe" ja sit yleensä ekoina tuloksina tulee tuo 15minutebeautyn sivusto, jossa on lueteltu kaikki yleisimmät Urban Decayn tuotteet kategorioissa Pregs safe tai Nursing Safe tai Not Safe. Eli hän on tehnyt jokaisesta kansainvälisestä/Jenkki-merkistä oman postauksen. Mut hänellä on tiukka seula eli perus yleisten retinoidien lisäksi pois hönen mukaan joutaa esim tuotteet, joissa on salisylaatteja (laajempi termi kuin pelkkä salisylihappo) tai esim liquorice root (yleinen kosmetiikassa).@Toukkis81 mä yritin käydä meikkipussin sisältöä läpi ton sivuston kanssa mitä suosittelit, mutta en mukamas löytänyt mitään tuotteita sieltä käytän kosmetiikkaa hyvin vähän, mutta nyt aloin stressaan onkohan sitten noi silmänympärysvoiteet haitallisia. En oo aiemmin ajatellutkaan niiden käyttöä jotenkin pahana. Hullukshan tässä tulee, vaikka jo kuudes raskaus kyseessä
Onko nää Namituvan salmiakit miten kirpeitä? Se niiden rakkaussalmiakki oli niin kirpeää, että vedet silmissä saa syödäMähän en oo lakua enkä salmiakkia syönyt joulun jälkeen ( enkä monta muutakaan asiaa mitä raskauden aikana pitää välttää ), eikä oo ollut edes vaikeeta, mutta nyt on alkanut tehdä mieli salmiakkia aivan hulluna!
Meidän K-kaupassa oli vaan Namituvan sitruunasalmiakkia ja vadelmasalmiakkia, ja mä haluan ihan tavista! Eikä Fazerin Salta katteniakaan löydy lähikaupoista. Pitää vissiin lähteä isommille kaupoille