Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aurajuustoa siinä lähinnä meinasin. Toki kannattaa välttää majoneesia, jonka valmistukseen käytetty raakaa kananmunaa, koskee myös esim. suklaamoussea. Suomen kananmunissa ei ole salmonella riskiä (toisin kuin täällä Saksassa missä asun), mutta Toksoplasmatartunnan voi saada, siitä lisää täällä.Onks majoneesi jotenkin paha siis? Salmonellavaara munasta vai mikä?
Ah aivan! Aurajuuston ohitin ajatuksissani, kun en sitä muutenkaan syö, mutta majoneesiin olen törmännyt jo monesti ja vähän ollut epäselvää tietoa, että saako sitä syödä vai ei... Eli raati sitä mieltä että ei? Hyvä tietää, että riskinä tuo toksoplasmoosi kananmunassakin, eikä pelkkä salmonella, kun sitä just Suomessa ei käytännössä ole. Kypsä kananmuna varmastikin ok.Aurajuustoa siinä lähinnä meinasin. Toki kannattaa välttää majoneesia, jonka valmistukseen käytetty raakaa kananmunaa, koskee myös esim. suklaamoussea. Suomen kananmunissa ei ole salmonella riskiä (toisin kuin täällä Saksassa missä asun), mutta Toksoplasmatartunnan voi saada, siitä lisää täällä.
Joo keitettyä ja paistettua munaa saa syödä Mun käsittääkseni toi toksoplasmoosi on suht harvinainen kananmunasta, eli ei hätää jos vahingossa syö majoneesia tai juhlissa moussekakkua Ei kannata liikaa itseä stressata näillä, kuhan noista muista selkeämmistä kielletyistä pitää huolen.Ah aivan! Aurajuuston ohitin ajatuksissani, kun en sitä muutenkaan syö, mutta majoneesiin olen törmännyt jo monesti ja vähän ollut epäselvää tietoa, että saako sitä syödä vai ei... Eli raati sitä mieltä että ei? Hyvä tietää, että riskinä tuo toksoplasmoosi kananmunassakin, eikä pelkkä salmonella, kun sitä just Suomessa ei käytännössä ole. Kypsä kananmuna varmastikin ok.
Oon kyl nyt tän kolmannen kanssa samanlainen :D kun en muista oikein mitään suosituksia edellisistä ja nyt koko ajan oon sillain ”ai tuotakaan ei saanu syödä” xDKiitos @Däumeline !
Tässä meinaa itse välillä olla vähän ylihysteerinen näiden kanssa kun ensimmäistä odottaa