Pantterit!Muuten koitan noudattaa ohjeita. Mikä teidän mielestä on kaikkein vaikein vältettävä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pantterit!Muuten koitan noudattaa ohjeita. Mikä teidän mielestä on kaikkein vaikein vältettävä?
Täällä täysin samaJeps, täälläkin vaikein vältettävä on salmiakki ja lakritsi karkit Kahvia oon jo vähentänyt siihen yhteen kuppiin aamulla.
Täällä myös ihan sama!Jeps, täälläkin vaikein vältettävä on salmiakki ja lakritsi karkit Kahvia oon jo vähentänyt siihen yhteen kuppiin aamulla.
Mulla on sama periaate. Yksittäisen tutkimuksen perusteella ei voi vielä tehdä johtopäätöksiä (missö tehty? otannan koko? menetelmät? virheiden mahdollisuus? ovatko eri tutkijat samaa mieltä tuloksesta?). Eli luotan neuvolan ohjeisiin, missä iso asiantuntijajoukko on arvioinut useita tutkimuksia.Joiltain osin vaikuttaa mutta ei paljoa. Noudatan vain neuvolan antamia ohjeita, en halua lukea tutkimuksia tms koska sieltä löytää kaikenlaisia tuloksia ja niitä ei kuitenkaan ole kaikkia tehty Suomessa suositukseksi. Suomessa on kuitenkin tosi tarkkaa kaikki. Näin olen päättänyt edetä edellisetkin raskaudet.
kaikenlaisia ohjeita sitä ihmiset saavatJa samalla ymmärrän, miten kulttuurisidonnaisia nämä asiat ovat. Olen asunut maassa, missä raskausajan ohjeistus on mm.: ei suklaata (ettei tule tummia lapsia), ei vartalonmyltäisiä vaatteita (vauva litistyy), äidin pitää leikata lyhyet hiukset jne
Ja vielä tarkennan kysymystäni; mistä tiedän, että juusto on pästoroitua ja turvallista?Kävin kurkkimassa tuota listaa ja silmiin osui juustojen kohta. Minkälaiset juustot siis turvallisia? Tyhmä kysymys lienee, mutta yllätyn koko ajan uusista asioista, joita tulisi välttää.
Olisiko tästä sivusta hyötyä?Kävin kurkkimassa tuota listaa ja silmiin osui juustojen kohta. Minkälaiset juustot siis turvallisia? Tyhmä kysymys lienee, mutta yllätyn koko ajan uusista asioista, joita tulisi välttää.
Kiitos, hyvä sivustovinkki! Kaikki on niin uutta, että paljon hämmästeltävää tässä alussa.Olisiko tästä sivusta hyötyä?
Valion juustot raskausaikana - Valio
Monet Valion juustot sopivat hyvin myös raskaus- ja imetysajan ruokavalioon. Kaikissa Valion valmistamissa, Suomessa myytävissä maitotuotteissa on käytetty suomalaista, pastöroitua maitoa. Kaikki ruoanlaitossa kuplivan kuumaksi kuumennetut juustot ovat turvallisia.www.valio.fi
Itse olen aika lailla mennyt näillä ohjeilla. Vältän ulkomaisia ja suosin Valiota. Varmaan muutkin suomalaiset ovat turvallisia. Pastöroinnin olen tarkistanut paketin tuoteselosteesta.