Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mua ärsyttää ku en kerenny nyt saamaan vakipaikkaa tuolta. Mut eiköhän hoitajalle aina hommia löydyMinun ei tarvi onneks töihin kertoo mitään koko raskaudesta koska oon tällä hetkellä vaan 0-tuntisopparilla ja teen vaan harvakseltaan keikkaa kun hoidan tuota 11kk ikäistä poikaa kotona muutenkin vielä 2 vuotta
Viimeks sai vakipaikan ja ehdin olla 4 päivää töissä ennenku piti jäädä sairaslomalle enkä sit koskaan palannutkaan sitä hommaa tekemään.
En tajuu miks en aina saa ilmotuksia uusista viesteistä Nyt ei oo enää kolmeen päivään vuotanu eilen äiti joi yksin punaviiniä, eikä ees tarjonnu mulle nii en tiiä mitä tuo veli siitä pohti lisäksi nauroin vaan veljelle viikolla tätä mun valtavaa vatsaa lihomisena (onneks näin joulun jälkeen se on ihan uskottavaa). Lopetin donafertyn syömisen plussan jälkeen, en oikein löytäny siitä tietoa@Mössö voi miten kivaa että sait kerrottua!
Miten sun vuoto, vieläkö jatkuu?
Naurahdin tolle että sun veli ei tajunnut, koska mun kokemuksen mukaan miehet ei kyl tajuu kovin helposti toisten raskautta. Korkeintaan jos alkoholista kovin näyttävästi kieltäytyy. Naisilla sen sijaan on kunnon antennit ja tajuaa ihan heti jos joku sanoo vaikka "mulle ei siemeniä kiitos"
Syötkö muuten donafertyä vielä raskauden aikana? Mä söin vielä viikko plussan jälkeen mut sit lopetin. Ois kyl viel kaapissa noin kuukaudeksi mut en oo ihan varma onko inositoli ok.
Mun mielestä tää on kiinnostavaa että me ihmiset ollaan niin erilaisia - olen äitisi kanssa samaa hössötyksenkammoajaporukkaa eli minulle kaikkein pahinta olisi hössöttävä sukulaisarmeija!Äiti vähän kauhisteli sitä, että haluaisin kertoa jo varhaisultran jälkeen perheelle (jos siis siellä kaikki ok). Hän sanoi, että sitten se hössötys alkaa. Että enkö haluaisi sitä ennen olla vielä 5 viikkoa ihan rauhassa. Mutta kyseessä esikoinen! Mulla ei oo ketään kenen kanssa asiasta hössöttää!! Musta kuulosti vaan ihanalta ajatukselta, että mun mummo soittais mulle sitte päivittäin ku olis vaan niin innoissaan tullessaan isoisoäidiks. Mieki oon innoissaan enkä muusta ku raskaudestani haluaiskaan puhua (oli muuten söpöä, ku äiti halusi kantaa mun laukut ja auttaa, hössöttää sekin)